پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
محمدجواد حجتي كرماني به رد صلاحیت شدن خود واکنش نشان داد و خطاب به شورای نگهبان از جناب كدخدايي سخنگوي محترم شوراي نگهبان خواست كه دلايل «عدم تاييد» يا «عدم احراز صلاحيت» مرا اعلام فرمايند و اگر دلايل موجهي مبتني بر عدم التزام عملي من به اسلام و نظام يا مواردي از سوءاستفاده مالي! سراغ دارند اعلام فرمايند

شعار سال:صبح امروز چهارشنبه دوم بهمن، همسرم روي موبايلي كه در اختيار دارد (به‌ نام من است و به كام او) پيامي را نشان داد به عنوان «داوطلب گرامي 1» (اسم حقير را هم نداشت) كه حاكي بود از عدم تاييد مخاطب (گويا حقيرا) و نشاني محلي را داشت كه داوطلب مي‌تواند براي دريافت نامه كتبي مراجعه كند.

جالب اين بود كه همسرم با خوشحالي از «رد» من ياد مي‌كرد چون او از آغاز مخالف ثبت نام من بود. دليل خوشحالي‌اش اين بود كه مي‌گفت از دعواها و جنجال‌ها و تندرويي‌هايي كه در صورت تاييد من مي‌توانست صورت بگيرد، بيم دارد. (امري كه در اين چهل ساله، من از آن مصون نبوده‌ام)

٭٭٭

اين بود گزارش امروز صبح، اما من مي‌خواهم در اين مجال سخنم را كه چندي پيش با جناب كدخدايي سخنگوي محترم شوراي نگهبان شروع كرده بودم از سر گيرم و از ايشان بخواهم كه دلايل «عدم تاييد» يا «عدم احراز صلاحيت» مرا اعلام فرمايند و اگر دلايل موجهي مبتني بر عدم التزام عملي من به اسلام و نظام يا مواردي از سوءاستفاده مالي! سراغ دارند اعلام فرمايند. من از مراجعه حضوري به نشاني اعلام شده، معذورم.

در اينجا بار ديگر ايشان را به مناظره دعوت مي‌كنم و اين دعوت تا سال آينده و پس از آن مجال پاسخ دارد...

(اين يادداشت در حكم اعتراض رسمي به عدم تاييد حقير است)... والسلام

1)پي نوشت: من پس از مشاورت با بعضي از دوستان براي نمايندگي ميان‌دوره‌اي مجلس خبرگان رهبري ثبت‌نام كرده بودم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اعتماد،تاریخ انتشار:3بهمن،کد خبر: 141599،www.etemadnewspaper.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین