پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴
بسیج همگانی برخی دستگاه ها و نهادهای خاص برای معرفی و بیش از پیش قالیباف به عنوان ناجی ملت ایران آن هم با پول مردم از نکاتی است که طی چند روز گذشته بارها و بارها توسط برخی رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی به شورای نگهبان و نهادهای مسئول تذکر داده شده است که از قرار امید زیادی هم به بررسی این شکایت ها و تذکرات نیست.

شعارسال: با اعلام اسامی نامزدهای مجاز به حضور در انتخابات مجلس یازدهم همانطوری  که پیش بینی میشد صلاحیت شهردار پیشین تهران هم با توجه به پرونده هایی که اعضای شورای کنونی شهر تهران بارها و بارها به آن اشاره کرده بودند توسط شورای نگهبان تایید شد و محمدباقر قالیباف علاوه بر آنکه حالا خودش را در قامت رییس مجلس یازدهم می بیند به گفته محمدرضا باهنر نیم نگاهی هم به انتخابات ریاست جمهوری 1400 دارد.

اما در این بین بسیج همگانی برخی دستگاه ها و نهادهای خاص برای معرفی و بیش از پیش قالیباف به عنوان ناجی ملت ایران آن هم با پول مردم از نکاتی است که طی چند روز گذشته بارها و بارها توسط برخی رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی به شورای نگهبان و نهادهای مسئول تذکر داده شده است که از قرار امید زیادی هم به بررسی این شکایت ها و تذکرات نیست.

در تازه ترین این موارد جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر که دلبستگی خاصی هم نسبت به شهردار پیشین تهران دارد در توییت اخیر خود علناً و به صورت رسمی از قالیباف دفاع کرده و در توییت خودش نوشته است که: فرق ما با شما این است که ما میخواهیم با قالیباف از شر این جماعت خلاص شویم و شما میخواهید با زدن قالیباف سایه شر انها را سر ما نگه دارید.

این دبیر جوان که حکمش حکم حقوقی و منصبش امر به معروف است توضیح بیشتری درباره این توییت نداده است که منظورش از ما و شما کیست اما با نگاهی گذرا به رسانه هایی که دستشان در جیب بیت المال و سرشان در زندگی دیگران است می توان به خوبی متوجه این موضوع شد که برنامه این نهادها برای دوم اسفند چیست.

در حالی که اصلاح طلبان فانوس به دست دنبال نامزدی نزدیک به گرایش اصلاح طلبی می گردند. اصولگریان برای لیست بستن به صورت جدی با چالش انتخاب نامزد روبرو شده اند چرا که به دلیل ازدیاد نامزد هر کدام از جریان های اصولگرایی خودشان را برای قرار گرفتن در لیست انتخاباتی به حق دانسته و برای آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 3بهمن1398، کدخبر: 77684: www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین