پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۰۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
سی و یکمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان با حضور اعضا برگزار و گزارش ستاد مرکزی انتخابات شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان و کار گروه استانها از آخرین نتایج بررسی صلاحیت های نامزدهای اصلاح طلب ارایه شد.

شعار سال: در ابتدای این جلسه با گرامی داشت ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،تاکید شد که مهمترین مزیت انقلاب مردمی بودن آن است و  جایگاه  رفیع مردم را در قانون اساسی هم شاهدیم که از نظر قانون اساسی امور کشور در دست مردم است. امام (ره) بر جمهوریت نظام بسیار اصرار داشتند و در رفراندوم سال ۵۸ فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد؛ در حقیقت جمهوریت نظام ملاک بود .

شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان ضمن تاکید بر آسیب شناسی عملکرد ۴ دهه گذشته انقلاب اسلامی،  نسبت به تلاشهایی که برای کمرنگ کردن جمهوریت نظام از سوی برخی جریانات و نهادها می شود هشدار دادند و نتیجه اینگونه تلاشها را بی اعتمادی و دلسرد کردن مردم برای مشارکت در صحنه های مختلف از جمله انتخابات دانسته شد‌.

در این جلسه گزارش ستاد مرکزی انتخابات شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان و کار گروه استانها از آخرین نتایج بررسی صلاحیت های نامزدهای اصلاح طلب ارایه و تاکید شد تصمیم گیری برای چگونگی حضور در انتخابات در استانها طبق مصوبه پیشین این  شورا  بر عهده شورای اصلاح طلبان هر استان خواهد بود.

همچنین  تصمیم گیری درباره ارائه لیست انتخاباتی یا عدم ارائه لیست در شهر تهران در جلسه فوق العاده که در هفته جاری برگزار می شود موکول شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جماران، تاریخ انتشار: 14 بهمن 1398، کدخبر: 1342648، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین