پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در ماه های اخیر بارها از برخورد با مدیران متخلف در حوزه انتخابات گفته است باید دید این بار چه واکنشی نسبت به حمایت های رسمی ادارات از نامزدهای انتخابات مجلس خواهد داشت.

شعارسال:  این روزها بازار جلسات و نشست های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی داغ است که با داغ شدن جلسات انتخاباتی در استان حضور برخی مدیران نیز در این نشست ها پر رنگ شده است که نیازمند نظارت بیشتر دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و نظارتی استان در این باره است چرا که این موضوعات علاوه بر این که مورد رصد دستگاه های نظارتی و این رسانه قرار می گیرد مورد توجه مردم نیز خواهد بود

 

 

                                                    

در حالی که مسئولان ستاد انتخابات استان و دستگاه قضایی نسبت به حضور مدیران در نشست های انتخاباتی بارها تذکر داده اند و این فضا به شدت رصد می شود اما به نظر می رسد تخلفات مدیران برخی ادارات به پرسنل آن ها نیز سرایت کرده است.

 

 

 

دستگاه قضایی استان تاکنون با بسیاری از تخلفات انتخاباتی و به خصوص تخلفات مدیران برخورد کرده است و امید است تا پایان انتخابات این رویه ادامه داشته و شاهد انتخاباتی سالم و به دور از جنجال و حاشیه باشیم.

 

 

 

در روزهای اخیر یکی از رسانه های محلی استان خبری منتشر کرد و در آن از پیوستن پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه به یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس خبر داد؛ این رسانه همچنین اعلام کرد پیشتر از این ادارات صنعت و معدن و بهداشت و درمان شهرستان به این کاندیدای انتخابات پیوستند.

 

 

 

به نظر می رسد این موضوع در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی در استان شده است و تذکرات مسئولان نظارتی کمتر مورد توجه قرار می گیرد؛ اگر این مسائل به خوبی کنترل و مدیریت نشود در روزهای منتهی به انتخابات شرایط سخت تری برای نهادهای مربوطه ایجاد خواهد شد.

 

 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در ماه های اخیر بارها از برخورد با مدیران متخلف در حوزه انتخابات گفته است باید دید این بار چه واکنشی نسبت به حمایت های رسمی ادارات از نامزدهای انتخابات مجلس خواهد داشت.

 

 

 

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 16بهمن1398 ، کدخبر: 143156: sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین