پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
محسن پیرهادی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، در رابطه ارائه لیست واحد این شورا با جبهه پایداری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی از همان ابتدا برای ارائه لیست واحد از همه احزاب و تشکل‌‎های همسو از جمله جبهه پایداری دعوت به عمل آورده است و این دعوت، همچنان پابرجاست.
شعارسال: سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی تاکید کرد که شورای ائتلاف، سه برابر ظرفیت و پایداری دو برابر ظرفیت، فهرست منتشر کرده‌اند.
 
«محسن پیرهادی»، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، در رابطه ارائه لیست واحد این شورا با جبهه پایداری به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی از همان ابتدا برای ارائه لیست واحد از همه احزاب و تشکل‌‎های همسو از جمله جبهه پایداری دعوت به عمل آورده است و این دعوت، همچنان پابرجاست.
 
این فعال سیاسی اصول‌گرا افزود: در شرایط فعلی، شورای ائتلاف، فهرستی سه برابر ظرفیت و پایداری فهرستی دو برابر ظرفیت برای تهران منتشر کرده‌اند، که مشترکات زیادی هم دارند.
 
پیرهادی با بیان اینکه «شورای ائتلاف معتقد است که رسیدن به فهرست واحد باید در اولویت اول باشد» تصریح کرد: اگر چنین اتفاقی هم نیفتاد، چاره ای نیست چراکه این شورا از همه ظرفیت خود برای نزدیک کردن این دو جریان استفاده کرده است. حتی نمایندگانی با آیت‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی جلسه داشتند و ایشان توصیه به وحدت نیروهای انقلاب، کردند.
 
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در خصوص رویه جبهه پایداری در انتخابات عنوان کرد: جبهه پایداری در سال 94 به دنبال لیست جدا نبود چراکه مشخص بود احتمال پیروزی بالا نیست اما در سال 90 لیست جداگانه داد چون در آن سال تصور می‌کرد، پیروزی قطعی است.
 
پیرهادی ادامه داد: احتمالا دوستان ما در این جبهه، تصور می‌کنند حریف در صحنه نیست و احتمال پیروزی می‌دهند که به دنبال فهرست مجزا رفته‌اند، البته تا به این جای کار، طبق شواهد چنین تصوری درست نیست.
 
این فعال سیاسی اصول‌گرا ضمن تاکید بر حمایت جامعه روحانیت مبارز از شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت مبارز، حامی و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بوده است. در همین راستا مصوب شده در فهرست نهایی تهران، 3 شخصیت روحانی حضور داشته باشند که متناسب با آن در فهرست 90 نفره، 9 نفر در نظرسنجی از مجمع عمومی، بیشترین رأی را آورده‌اند، که برخی از آن‌ها، اعضای جامعه روحانیت مبارز هستند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا   ،تاریخ انتشار:   19 بهمن    1398،کدخبر: 961107  ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین