پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز فهرست شورای ائتلاف می تواند حداقل ۲۲ چهره مشترک با فهرست پایداری داشته باشد. چرا که دو فهرست حداقل ۲۲ چهره خوب انقلابی و مشترک دارد. یعنی بیش از دو سوم دو فهرست ائتلاف و پایداری مشترکند.
شعارسال: دبیر کل جبهه پایداری گفت: فهرست شورای ائتلاف می تواند حداقل ۲۲ چهره مشترک با فهرست پایداری داشته باشد چرا که دو فهرست حداقل ۲۲ چهره انقلابی و مشترک دارد.
 
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در دیدار جمعی از فعالان فضای مجازی و موسسات رسانه ای با بیان ویژگی های شرایط موجود ایران گفت: تشریح ابعاد محبوبیت اندیشه مقاومت تکریم جهانی شهید قاسم سلیمانی نشانه روشن غلبه نور امامت و گفتمان ولایت در دنیای ظلمت زده و حیرت زده امروز است.
 
وی در ادامه با تشریح فعالیتهای جبهه پایداری در طول سال، گفت: یکی از موضوعات مهم شورای مرکزی جبهه در سال جاری موضوع انتخابات بوده است که طی ماه های گذشته جلسات متعددی بصورت صمیمانه و توام با مباحثات طلبگی با شورای ائتلاف و بخصوص آقای حداد عادل داشتیم و در این نشست های متناوب شاخص ها و مبانی و معیارهای کاندیداهای اصلح و مطرح ما برای وحدت انقلابیون را با دوستان و احزاب گوناگون شورای ائتلاف در میان گذاشته ایم.
 
آقاتهرانی افزود: معیارهایی مطرح شدند که وجدان همه نیروهای کف خیابان و فعالان انقلاب آنها را تصدیق می کند و بزرگان شورای ائتلاف هم آن را قبول داشته اند.
 
دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه خطوط قرمز پایداری در مورد تعیین فهرست به هیچ وجه منفعت های جناحی و حزبی و علقه های مرسوم تشکیلاتی نیست، تصریح کرد: در تعیین مصادیق تنها معیارهای اصلی انقلابی و شاخص های مهم فکری و عملی مدنظر قرار گرفته است.
 
آقا تهرانی ادامه داد: پایداری هم دعوت‌کننده به اشتراک حداکثری فهرست هاست بنابراین پیش دستی نکرد و صبر کرد تا دوستان شورای ائتلاف فهرست ۹۰ نفره نامزدهای مطلوب خودشان را اعلام کردند و پس از آن لیست ۶۰ نفره کاندیدای اصلح را جمع بندی و رسانه ای کرد.
 
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز فهرست شورای ائتلاف می تواند حداقل ۲۲ چهره مشترک با فهرست پایداری داشته باشد. چرا که دو فهرست حداقل ۲۲ چهره خوب انقلابی و مشترک دارد. یعنی بیش از دو سوم دو فهرست ائتلاف و پایداری مشترکند.
 
وی ادامه داد: البته ما معتقدیم اگر شاخص های اصولی معیار قرارگیرند و ملاک های فرعی و رودربایستی ها هم کنارگذاشته شوند می شود از ۲۲ نامزد مشترک به مشترکات بیشتر هم رسید و این پیروزی گفتمانی بزرگی برای مردم تهران رقم خواهد زد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    ایسنا،تاریخ انتشار:   16  بهمن    1398،کدخبر:  98111612291  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین