پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
سیدمجید حسینی مشاور سابق شهردار تهران، محمدباقر قالیباف، که هر دو کاندیدای مجلس و در یک تیم انتخاباتی هستند، نامه‌ی سرگشاده‌ای خطاب به او نوشته که به نقل از سایت عصراسلام در پی می‌آید:
شعارسال: «با احترام فراوان، من با این ایده شما مخالفم!

‏مدیران کشور، به با عرضه و بی‌عرضه تقسیم نشده‌اند؛ آن‌ها به فاسد و سالم تقسیم شده اند. باور کنید مشکل این کشور عرضه و تخصص نیست؛ آقایان زنگنه و نعمت زاده با سی سال وزارت و ریاست، بی‌عرضه نیستند؛ مشکل ‎فساد یا سرمایه محوریست نه عرضه؛ گاهی فاسد‌ها وقتی با عرضه‌ترند خطرناک‌ترند.

‏ شما می‌فرمایید مشکل کشور کارآمدی و مدیریت است؛ یعنی ماشین مسیر درستی می‌رود فقط باید راننده اش عوض شود. همه این سیاست‌ها (خصوصی سازی، گران کردن، یارانه‌زدایی و…) درستند فقط ‎روحانی و ‎لاریجانی غلطند و ناکارآمد.
من می‌گویم: این ماشین به سمت دره می‌رود:

‏ با این سیاست‌ها راننده را قوی می‌کنید تندتر می‌رود. یک سال از ریاست شما بر مجلس بگذرد، تداوم وضع موجود، دیگر مردم را بیچاره می‌کند. دلسوزانه از شما خواهش می‌کنم به جای دفاع از کارآمدی برای ‎عدالت و ضدیت با ‎تبعیض بجنگید؛ کمر مردم زیر گرانی بنزین شکست، این سیاست‌ها غلط است!

‏تحلیل و ارزیابی‌ها تا الان نشان میدهد، شما برنده اید؛ من پس از سال‌ها کار اجرایی تحت نظر شما؛ از کشتی برنده پیاده شده‌ام. این کشتی تایتانیک است برای مردم؛ و روز جزا نمی‌توانیم جواب اینهمه بازندگی و بدبختی مردم و برندگی اغنیا را بدهیم؛ که فرمود: من ‎ظلم عبادالله کان الله علیه.

‏ من برای اینکه کنار روح‌های سرکش جوانانی که تمام جانشان عدالت است باشم، از ‎مشهد به حوزه انتخابیه ‎تهران آمدم ومجبورم در این لحظه گذشته و کار‌های خودم را نقد کنم تا با مردم صادق باشم: کاش شما هم جای مسیر توسعه کنار عدالتخواهان بودید.

دوستدار شما
سید مجید حسینی»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف ، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1398 ، کدخبر: _ ، www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
چه فساد چه عرضه مهم اینه که نمیتوننو توانایی اداره مملکت و ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین