پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
محمد عسگری، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری، روز گذشته نسبت به روزهای قبل، با رشدی بیش از 20درصدی مواجه شد و با جهشی 100میلیون مترمکعبی به 590 میلیون مترمکعب رسید.
شعارسال: با رشد ۱۰۰میلیون مترمکعبی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در روز گذشته نسبت به روزهای قبل، بار دیگر مصرف گاز بخش خانگی و تجاری به مرز ۶۰۰میلیون مترمکعب در روز رسید.
 
محمد عسگری، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران  اظهار داشت: مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری، روز گذشته نسبت به روزهای قبل، با رشدی بیش از 20درصدی مواجه شد و با جهشی 100میلیون مترمکعبی به 590 میلیون مترمکعب رسید.
 
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود با توجه به سرمای فراگیر در کشور، امروز مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به 600 میلیون مترمکعب برسد که این حجم از مصرف گاز، ضرورت صرفه‌جویی در مصرف را یادآور می‌شود.
 
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در پاسخ به اینکه "آیا در نقطه‌ای از کشور با قطعی گاز یا افت فشار مواجه هستیم؟"، گفت: با وجود مصرف بسیار بالای گاز و سرمای شدید، به‌موجب تلاش شبانه‌روزی کارکنان صنعت گاز در تمام نقاط کشور، در حال حاضر با هیچ گونه قطعی یا افت فشار گاز مواجه نیستیم.
 
وی ادامه داد: گستره زیاد سرما و شدت بارش‌ها در اغلب نقاط کشور شرایطی را فراهم آورده که ضروری است مردم نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز، به‌منظور پایدار ماندن تأمین گاز در نقاط مختلف کشور به‌ویژه نقاط دوردست، توجه لازم را داشته باشند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم    ،تاریخ انتشار:  23  بهمن    1398،کدخبر:  2201729  ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین