پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۶۱۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
نسخه برتر پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گوشی گلکسی S۲۰ Ultra با قیمت ۱.۳۹۹ دلار شروع می شود و اگر نسخه ۵۱۲ گیگابایتی دریافت کنید ، قیمت آن تا ۱.۵۹۹.۹۹ دلار می رسد.

شعار سال:سامسونگ طی روزهای اخیر، جدیدترین گوشی هوشمند تاشو جدید خود ، گلکسی Z Flip را معرفی کرده است. ربکا هیرست ، رئیس بازاریابی سامسونگ در انگلستان ، درباره این گوشی عنوان كرد: "این گوشی شبیه هیچ یک از تحاربی که تا کنون داشتید نیست. " به نظر می رسید همه چیز به همین خوبی پیش می رود و او سپس درباره مشخصات و ویژگی های تلفن صحبت می کرد. و پس از آن قیمت آشکار شد: ۱۳۸۰ دلار. اما این قیمت عادلانه است؟

سامسونگ طی روزهای اخیر، جدیدترین گوشی هوشمند تاشو جدید خود ، گلکسی Z Flip را معرفی کرده است. ربکا هیرست ، رئیس بازاریابی سامسونگ در انگلستان ، درباره این گوشی عنوان كرد: "این گوشی شبیه هیچ یک از تحاربی که تا کنون داشتید نیست. " به نظر می رسید همه چیز به همین خوبی پیش می رود و او سپس درباره مشخصات و ویژگی های تلفن صحبت می کرد. و پس از آن قیمت آشکار شد: ۱۳۸۰ دلار. اما این قیمت عادلانه است؟

نسخه برتر پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گوشی گلکسی S۲۰ Ultra با قیمت ۱.۳۹۹ دلار شروع می شود و اگر نسخه ۵۱۲ گیگابایتی دریافت کنید ، قیمت آن تا ۱.۵۹۹.۹۹ دلار می رسد.

رویداد سامسونگ موارد جدیدی را برای صنعت گوشی های هوشمند برجسته می کند. در سال ۲۰۱۷ ، اپل با قیمت ۹۹۹ دلار برای آیفون X دنیا را شوکه کرد. بسیاری از رسانه ها سوال داشتند که آیا مصرف کنندگان این مبلغ را برای یک تلفن پرداخت می کنند یا خیر. اکنون ، با توجه به رقابت اپل و سامسونگ در بازار تلفنهای رده بالا ، تعداد تلفن های هوشمند فزاینده ای وجود دارد که بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند.

دو گوشی جدید اپل یعنی آیفون ۱۱ Pro وآیفون پرو مکس ۱۱ به ترتیب با ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار قیمت دارند. گوشی دومی می تواند تا ارزش ۱،۴۴۹ دلار قیمت داشته باشد و شما نمی توانید هیچ یک از جدیدترین تلفن های سامسونگ را با قیمت کمتر از ۹۹۹ دلار خریداری کنید.

جنگ سامسونگ و اپل برای تولید بهترین تلفنهای هوشمند منجر به قیمت های مضحک می شود

حتی موتورولا برای راه اندازی مجدد تلفن هوشمند ریزر خود که دارای صفحه نمایش پلاستیکی ، یک باتری کوچک و یک دوربین نسبتاً متوسط ​​طبق استاندارد های امروزی است ، ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد.اما این مانع از استقبال مشتریان مشتاق (و شاید نوستالژیک) نشد. موتورولا به دلیل تقاضای زیاد مجبور شد تاریخ عرضه جدید ریزر را تغییر دهد.

موریس کلاهن ، یک تحلیلگر تحقیق در زمینه گوشی های هوشمند در این زمینه به بخش کسب و کار سی ان ان گفت: "ترجیح مشتری به طور کلی به سمت سطح بالاتری از قیمت ها پیش می رود." کلاهن می گوید قیمت بالای قیمت دستگاه های اخیر تا حدی به این واقعیت مربوط می شود که مشتریان ماه ها یا حتی سال ها منتظر یک گوشی درجه یک می مانند و پول ذخیره می کنند.به ویژه اپل و سامسونگ از نظر تعداد تلفن های خریداری شده در سال جاری نسبت به سال ، شاهد اوج بازار هستند."

وی ادامه داد: " فناوری های جدیدتر مانند نمایشگرهای تاشو و ۵G نیز که در هر دو گوشی جدید سامسونگ وجود دارد توجیهی برای قیمت های بالاتر است." با این وجود، هرچه قیمت گلکسی Z Flip گران قیمت تر باشد ، در واقع حدود ۳۰٪ ارزانتر از سال گذشته است که گوشی گلکسی فولد از ۱،۹۸۰ دلار شروع می شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار: 25 بهمن ماه 1398، کدخبر:529832،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
هر روزم گرون تر میشه متاسفانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین