پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنان وزیر خارجه عربستان گفت: سعودی ها خیلی کورکورانه و البته طوطی وار حرف‌های آمریکایی‌ها را تکرار می‌کنند و حواسشان نیست آنکه باید رفتار، سیاست‌ها وتفکر خود را تغییر دهد عربستان سعودی است.

شعار سال:وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنان وزیر خارجه عربستان گفت: سعودی ها خیلی کورکورانه و البته طوطی وار حرف‌های آمریکایی‌ها را تکرار می‌کنند و حواسشان نیست آنکه باید رفتار، سیاست‌ها و تفکر خود را تغییر دهد عربستان سعودی است.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان "فیصل فرحان" وزیر خارجه عربستان مبنی براینکه ایران قبل از هر بحثی باید به تغییر رفتار خود بپردازد گفت: این جمله مقامات سعودی نشان دهنده این واقعیت است که آن‌ها احساس می‌کنند باید تا آخر حیات خود امنیت را از آمریکا بخرند.

وی با بیان اینکه سعودی‌ها خیال می‌کنند آمریکا قادر به تامین امنیت آنهااست، گفت: از این جهت سعودی ها خیلی کورکورانه و البته طوطی وار حرف‌های آمریکایی‌ها را تکرار می‌کنند و حواسشان نیست آنکه باید رفتار، سیاست‌ها وتفکر خود را تغییر دهد عربستان سعودی است، نه ایران .

ظریف با اشاره به اظهارات خود مبنی براینکه آماده هر نوع کمک به عربستان خواهیم بود گفت: جمهوری اسلامی ثابت کرده است که در این منطقه هر زمان خطری برای یکی از همسایه‌های ما از عراق که مدتی با داعش روبه رو بودتا افغانستان و کویت بعد از حمله عراق به این کشور، همچنین قطر بعد از فشار سعودی‌ها و... این جمهوری اسلامی بوده که به کمک آن‌ها شتافته است.

وزیر امور خارجه کشورمان درپایان این گفتگو یادآور شد: براساس همین قاعده اگر امروزسعودی‌ها با مشکلی که ساخته دست خودشان است، روبه رو شوند نیز حاضر به کمک آن‌ها هستیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:4اسفند1398،کد خبر: 828745،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
شاید از خودشان حرفی ندارند که بزنند مشکل باز همان کدخداست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین