پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۶۲۸۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
محمدی آخرین اقدام‌های شهرداری تهران برای کنترل ویروس کرونا را تشریح کرد.

شعار سال: غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ، در تشریح اخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا گفت: از صبح امروز شایعاتی مبنی بر  وخامت حال شهردار منطقه 13 منتشر شده که این شایعات کذب است و هم اکنون حال وی رو به بهبود رفته و به بخش عمومی منتقل شده است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: یکی دیگر از شایعات،عملکرد نامناسب شهرداری در زمینه تدفین متوفیان بیماری کرونا بود که این موضوع را تکذیب می کنیم .

وی افزود: سازمان بهشت زهرا  با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تمام مراسم تشییع و ختم متوفیان را به شکل ویژه و بر اساس دستورالعمل‌ها انجام می‌دهد.

محمدی با اشاره به  اقدامات شهرداری تهران برای مقابله با ویروس کرونا گفت: تمامی تور‌های زیارتی و سیاحتی که متعلق به کارمندان شهرداری است و همچنین فعالیت برج میلاد به دلیل گردش پذیر بودن در بازه زمانی مشخص تعطیل شود.

وی بیان کرد: همچنین شهروندان می توانند از فروشگاه شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار  به صورت اسنپ (غیر حضوری )خرید کنند.

محمدی تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت اغذیه فروشی‌های خیابان‌های سی تیر و باب همایون تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 5اسفند1398 ، کدخبر: 7259126: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین