پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
قربانعلی محمدپور، مدیرکل حفاظت محيط زیست گیلان عزل شد و ساسان کفایی به جای او مدیرکل گیلان شد. او همان مدیری بود که با وجود هشدارهای کارشناسان، تمام قد از طرح بایوجمی دفاع کرد و انرا برای محیط زیست بی خطر خواند.
شعارسال: قربانعلی محمدپور، مدیرکل حفاظت محيط زیست گیلان عزل شد و ساسان کفایی به جای او مدیرکل گیلان شد.

 او همان مدیری بود که با وجود هشدارهای کارشناسان، تمام قد از طرح بایوجمی دفاع کرد و انرا برای محیط زیست بی خطر خواند.
 
او در پاسخ به منتقدان و فعالان معترض محیط زیست گفت که طرح در چند نقطه تالاب به طور آزمایشی انجام شده و نتایج خوبی داشته؛ به گونه ای که عمق رسوب های تالاب بین المللی انزلی ۳۰ سانتی متر کاهش داشته است.
 
محمدپور همچنین در مقابل ساخت بدون ارزیابی محیط زیستی "سد لاسک" سکوت کرد و اجازه صدها هکتار از جنگل های هیرکانی منطقه را که زیستگاه گونه های کمیاب حیات وحش بودند صادر کرد.
 
 سکوت در برابر ساخت رستوران دریایی  در قلب خزر در شریعتی آستارا یکی دیگر از دستاوردهای محمدپور در محیط زیست گیلان بود. اگرچه مجوز این رستوران از سوی امیرعبدوس مدیرکل پیشین محیط زیست گیلان داده شده بود، اما او می توانست در روند اجرای پروژه، به دلیل نداشتن مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی و مجوز نهایی "کمیته ارزیابی سازمان حفاطت محیط زیست" انرا متوقف کند.
 
از ویژگی های محمدپور عدم پاسخگویی در برابر افکار عمومی و رسانه ها بود. به جرات می توان گفت او از معدود مدیرانی بود که در تمام مدت مدیریت خود از دولت یازدهم تاکنون، به تماس تلفنی، پیامک و پرسش خبرنگاران هیچ واکنش و پاسخی نمی داد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت  خبری اسکان نیوز     ،تاریخ انتشار:   6 اسفند 1398،کدخبر: 25893  ، www.eskannews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین