پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
محمد حسن پیرچه مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان گفت: لغو برگزاری نماز جمعه در دست بررسی است و پس از بررسی‌ها نتیجه به عموم مردم اعلام می‌شود.

شعار سال:مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان گفت: لغو برگزاری نماز جمعه در دست بررسی است و پس از بررسی‌ها نتیجه به عموم مردم اعلام می‌شود.

محمد حسن پیرچه روز چهارشنبه گفت: پیشنهاد لغو برگزاری نماز جمعه در استان سمنان با استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفته و بعد از اعلام نظر از سوی دانشگاه و بررسی مسوولان کشور، تا روز پنجشنبه هشتم اسفند(فردا) به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: اکنون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان باید پاسخ دهد وضعیت به چه صورت است و با توجه به اظهار نظر دانشگاه و شورای تامین استان، برای لغو برگزاری نماز جمعه تصمیم‌گیری می‌شود.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و هزاران نفر بر اثر این بیماری جان خود را در جهان از دست داده‌اند.

اما خوشبختانه در ایران تاکنون جواب آزمایش 139 نفر مثبت اعلام شده و متاسفانه 19 نفر نیز تاکنون جان باخته اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:7اسفند1398،کد خبر: 970006،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین