پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
نایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه مشکلات زیادی در کشور برای مردم وجود دارد که حل نشده باقی مانده است، گفت: بسیاری از انتظاراتی که مردم از دولت روحانی داشتند، برآورده نشده است.

شعار سال: اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و ارزیابی عملکرد دولت یازدهم اظهار کرد: هر کسی که نامزد ریاست جمهوری می شود، به طور طبیعی یکسری آرزوها، خواسته‌ها و برنامه‌ها دارد و علاقه‌مند است که بهترین کار و قوی‌ترین دولت را داشته باشد، ولی میدان سیاست چه در صحنه بین‌المللی و چه در صحنه داخلی، در تمام کشورها یک میدان ثابت و بدون تغییر و تحول نیست.

وی افزود: در صحنه داخلی و خارجی یک کشور مسائل گوناگونی به وقوع می‌پیوندد. مثلاً وقتی در ترکیه کودتا می‌شود، سیاست دولت این کشور کاملاً تغییر پیدا می‌کند یعنی سیاست دولت اردوغان با قبل از وقوع کودتا اصلاً قابل مقایسه نیست. در نمونه دیگر آمریکایی‌ها قبلاً فقط دنبال ساقط کردن بشاراسد بودند ولی امروز از این سیاست‌ ناامید شدند و رویکرد دیگری را در پیش گرفتند.

بادامچیان تاکید کرد: دولت روحانی وقتی بر سر کار آمد، یکسری نگاه‌ها و خواسته‌های گوناگونی داشت و در برنامه‌ها و وعده‌های انتخاباتی‌اش هم مطرح کرد. امروز بخشی از این وعده‌ها انجام شده و بخشی نیز محقق نشده است و نخواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: روحانی علاقه‌مند بود که طی صد روز کار برجام را تمام کند ولی نشد زیرا تصور می‌کرد اگر با آمریکایی‌ها مذاکره کند، استکبار جهانی بر اساس عقلانیت، از این موقعیت استفاده خواهد کرد و ماجرا را حل می‌کند اما آنها خواسته‌های روحانی را عملی نکردند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم عملکرد دولت روحانی را ارزیابی کنیم باید در خصوص آن منصفانه و عادلانه سخن بگوییم و نقاط ضعف و قوت را با هم ببینیم، تصریح کرد: همه دولت‌های ایران در طول این سالها یکسری نقاط قوت و ضعف داشتند، برخی نقاط قوت دولت‌ها ناشی از کمک عوامل بین‌المللی بوده است. مثلاً در برخی دولت‌ها قیمت جهانی نفت بالا رفته و دولت توانسته کار کند یا قیمت نفت یکباره پایین آمده و دولت نتوانسته کارهای خود را پیش ببرد.

بادامچیان اضافه کرد: دولت روحانی هم مانند همه دولت‌ها ضعف و قوت دارد چرا که اداره ایران به عنوان کشوری که از حالت وابستگی به غرب خارج شده و به استقلال رسیده، بسیار پرزحمت و سخت است.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه آنچه روحانی در سیاست خارجی تصور داشت، محقق نشده است، گفت: نه تنها تصورات وی محقق نشده، بلکه برای خیلی‌های دیگر هم محقق نخواهد شد. این مسئله ناشی از عوامل بسیاری است که بخشی از آن مربوط به سیاست‌های دولت می‌شود و بخشی هم مربوط به انتخاب مدیران و شرایط بین‌المللی است.

وی اظهار کرد: امروز مشکلات زیادی را در کشور برای مردم مشاهده می‌کنیم که حل نشده باقی مانده است و هرکسی هم بگوید چهار سال برای حل مشکلات کم است، باید به امیرکبیر نگاه کند زیرا امیرکبیر طی چهار سال کشور را با شرایط و امکانات آن زمان متحول کرد.

بادامچیان گفت: من معتقدم بسیاری از انتظاراتی که مردم از دولت روحانی داشتند، امروز برآورده نشده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395، کد مطلب: 3749384:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین