پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
سفارت ایران در ابوظبی اعلام کرد که در پی پیگیری‌های انجام شده، سازمان هواپیمایی امارات عربی متحده مجوز پرواز تا اول فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) به ایران را صادر کرده است. در پی شیوع ویروس کرونا، هواپیمایی امارات پروازها از مبدا و به مقصد ایران را به مدت یک هفته لغو و اعلام کرد که ممکن است این روند تمدید شود و در این مدت، مشکلاتی برای هموطنان ایرانی که به امارات سفر کرده و یا در آن جا حضور داشتند،‌ ایجاد شد.

شعار سال: سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی اعلام کرد که با همکاری وزارت خارجه امارات عربی متحده و هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی این سفارتخانه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با جهات ذیربط، سازمان هواپیمایی کشور امارات مجوز پرواز تا تاریخ اول فروردین ماه ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) به ایران را صادر کرده است.

این سفارتخانه از هموطنان خواسته برای کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنند.

در پی شیوع ویروس کرونا، هواپیمایی امارات پروازها از مبدا و به مقصد ایران را به مدت یک هفته لغو و اعلام کرد که ممکن است این روند تمدید شود و در این مدت، مشکلاتی برای هموطنان ایرانی که به امارات سفر کرده و یا در آن جا حضور داشتند،‌ ایجاد شد. در این مدت در پی تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده سازمان هواپیمایی امارات چند مجوز را برای هواپیماهای ایرانی به منظور انتقال مسافران ایرانی از امارات به ایران صادر و هموطنان ایرانی از طریق این پروازها به کشور بازگشتند.

از سوی دیگر مجوز پرواز الاتحاد ابوظبی به قشم در تاریخ یکشنبه ١١ اسفند جهت انتقال اتباع کشور امارات متحده عربی صادر شد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 20 اسفند    98، کد خبر:   535149، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین