پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۳۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
شیوع ویروس کرونا بلایی بر سر صنعت هوایی جهان آورده است که حتی از دوران مربوط به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر نیز بدتر است.

شعار سال: درحالیکه فضای آمریکا تقریباً به طور کلی از هواپیما خالی شده است، کارشناسان هشدار می‌دهند در ماه‌های آینده باید منتظر ورشکستگی گسترده صنعت هوایی آمریکا و دیگر نقاط جهان و همچنین اخراج‌های گسترده در آنها باشیم. شیوع ویروس کرونا در بیش از ۱۶۵ کشور جهان صنعت هوایی را به کام خود گرفته به طوریکه برخی معتقدند این بحران حتی از دورانی که حملات یازده سپتامبر به وقوع پیوست نیز بدتر است.

درحالیکه ایرلاین‌ها در آمریکا به دنبال دریافت کمک ۵۰ میلیاردی از دولت هستند، ایتالیا، سوئد، نروژ و دیگر کشورهای اروپایی نیز به فکر کمک به صنعت هوایی کشورشان هستند تا این صنعت نابود نشود.

روسای خطوط هوایی در آمریکا می‌گویند تنها برای دو تا سه ماه نقدینگی در اختیار دارند و اگر بحران کرونا بیش از این طول بکشد، به کلی نابود خواهند شد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری شفقنا، تاریخ انتشار 28 اسفند    98، کد خبر:   908987، www.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین