پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور گفت: مدت ۴ ماه است ۴۰۰ میلیارد تومان از پول مردم در اختیار ایرلاین‌ها است و بخشنامه‌های صادرشده برای استرداد این وجوه به مردم بلااثر بوده است.

شعار سال: حرمت‌الله رفیعی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: بر اساس مطالعات میدانی ما بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان از پول مردم در اختیار ایرلاین‌ها است و مقداری بیشتر از این مبلغ هم در اختیار هتل‌ها و مراکز اقامتی خارجی و داخلی قرار دارد و مردم هم نمی‌توانند پولشان را مسترد نمایند.

وی افزود: دفاتر ما هم این‌قدر توان مالی ندارند که پول مردم را برگردانند و من به‌کرات از مسئولان به‌خصوص مسئولان محترم نظارتی درخواست کرده‌ام و با وزرای مربوطه و مدیران دستگاه قضا مکاتبه نموده و خواسته‌ام تا وارد عمل بشوند چراکه پیگیری بیشتر این موضوع از عهده سازمان‌های ما خارج است.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور گفت: مدت ۴ ماه است پول مردم در اختیار این ایرلاین‌ها است و بخشنامه‌های صادرشده برای استرداد این وجوه به مردم بلااثر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر سؤال اینجاست که چه کسی باید این پیگیری را انجام بدهد چراکه ایرلاین‌ها در حال کاسبی با پول مردم هستند و مردم هم که به امید مسافرت در دفاتر ما ثبت‌نام کرده بودند به دلیل جبر واردشده به دلیل کرونا از سفر بازمانده‌اند و پولشان هم تاکنون به آن‌ها بازگردانده نشده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 9  اردیبهشت    99، کد خبر:    486214، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین