پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
محمدرضا دهشیری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگال، استوارنامه خود را به «مکی سال» رئیس جمهوری این کشور تقدیم کرد.
شعارسال: محمدرضا دهشیری سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگال، استوارنامه خود را به «مکی سال» رئیس جمهوری این کشور تقدیم کرد.
 
به گزارش سفارت ایران ، دهشیری در این دیدار که روز سه شنبه ۲۰ اسفند ماه سال جاری برگزار شد پس از سان دیدن از گارد ریاست جمهوری، با مکی سال دیدار کرد. در این دیدار که «آمادو با» وزیر امور خارجه سنگال نیز حضور داشت، سفیر ایران با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری اسلامی ایران ، آمادگی کشورمان  را برای توسعه همه جانبه روابط سیاسی و اقتصادی با کشور دوست و مسلمان سنگال اعلام داشت.
 
رئیس جمهوری سنگال نیز با تأکید بر اهمیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه  و توانمندی های کشورمان، بر اراده دولت سنگال نسبت به گسترش همکاری در تمام زمینه ها تأکید نمود.
 
کشور مسلمان سنگال با ۱۶ میلیون جمعیت در غرب آفریقا، عضو اتحادیه آفریقا و دیگر سازمان های منطقه ای و بین المللی از جمله سازمان همکاری اسلامی است و ملت این کشور به انقلاب اسلامی ایران علاقه دارند.
 
حضور برخی شرکت ها و سازمان های ایرانی در سنگال نظیر شرکت ایران خودرو (سنیران اتو) و جامعه المصطفی (ص)، حاکی از اهمیتی است که دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال برای همکاری های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی فیمابین قائلند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  خبرآنلاین  ،تاریخ انتشار:  21  اسفند 1398،کدخبر:    1363289 ،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین