پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در واقع دولت با 30 درصد کسری بودجه، تحریم‌های ظالمانه، خزانه خالی، اختلاف نظرات و دخالت‌هایی که در کارها صورت می‌گیرد و برخی که خلاف بدیهیات اظهارنظر می‌کنند، با تلاش فراوان توانست دارو و کالاهای اساسی را فراهم کند. این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: در این شرایط که همه کادر درمانی در حال تلاش برای مهار کردن این ویروس هستند و جامعه درگیر این بحران شده است، برخی حرف‌هایی مثل «رئیس جمهور در کاخ» می‌گویند، چه معنایی دارد.

شعار سال: «محمدعلی نمازی»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در واکنش به سوءاستفاده برخی رسانه‌ها از بحران کرونا در راستای تخریب رئیس جمهور به خبرنگار سیاسی خبرگزاری خبرگزاری برنا گفت: اگر اوضاع کشور را با دقت بررسی کنیم، همچنین ابزار کار بخش‌های مختلف و امکاناتی که در اختیار دولت است را بررسی کنیم، اختیارات این نهاد را بسنجیم به این نتیجه می‌رسیم که دولت برای مقابله با کرونا کم نگذاشته است.

نمازی ضمن اشاره به امکانات دولت در مبارزه با کرونا اظهار کرد: در واقع دولت با 30 درصد کسری بودجه، تحریم‌های ظالمانه، خزانه خالی، اختلاف نظرات و دخالت‌هایی که در کارها صورت می‌گیرد و برخی که خلاف بدیهیات اظهارنظر می‌کنند، با تلاش فراوان توانست دارو و کالاهای اساسی را فراهم کند.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: در این شرایط که همه کادر درمانی در حال تلاش برای مهار کردن این ویروس هستند و جامعه درگیر این بحران شده است، برخی حرف‌هایی مثل «رئیس جمهور در کاخ» می‌گویند، چه معنایی دارد.

او خطاب به مخالفان دولت گفت: شما که دست دولت را بسته‌اید و آن را در پوست گردو گذاشتید، همه چیز را از دولت گرفتید، چرا اینقدر حمله می‌کنید و نمک به زخم دولت و بخش‌های مختلف می‌پاشید؟!

نمازی خطاب به کسی که با عبارت «نشسته در کاخ» دولت را خطاب قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: آقایی که چند شبه راه هزار ساله را در کشور طی کردی و ثروت کلان به جیب زدی و برای خودت روزنامه و نشریه زدی و پست و مقام گرفتی، این قِرتی بازی‌ها چیست؟! باید ستاده‌ها را با داده‌ها مقایسه کرد، اینکه چی دادیم و چی دریافت کردیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان یادآور شد: در شرایطی هر کسی ساز خودش را می‌زند، دولت با کدام نهاد هماهنگ باشد؟! تا اینجا هم فداکاری کادرهای درمانی کشور و دولت در بحث مبارزه با کرونا موثر واقع شده است. اما از قدیم می گویند هرکه بامش بیش برفش بیشتر، هرکسی به اندازه اختیاری که در کشور دارد، مسئولیت باید قبول کند و بیش از مسئولیت ها هم نباید، توقع داشت.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 27 اسفند    98، کد خبر:   978593، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین