پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۶۶۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
فرهاد دژپسند در مورد شفاف سازی واگذاری شرکت‌های دولتی اظهار داشت: دو جلسه هیأت واگذاری را در سال ۹۸ به آسیب شناسی بحث افزایش امنیت خریداران و شفاف سازی اختصاص دادیم. نکته اول اینکه بیشتر مراقبت می‌کنیم و اجازه شکل‌گیری زمینه‌های حاشیه سازی را نمی‌دهیم و شفاف سازی می‌کنیم و در یک محیط کاملاً شفاف کارهای مربوطه را انجام می‌دهیم.

شعار سال:فرهاد دژپسند در مورد شفاف سازی واگذاری شرکت‌های دولتی اظهار داشت: دو جلسه هیأت واگذاری را در سال ۹۸ به آسیب شناسی بحث افزایش امنیت خریداران و شفاف سازی اختصاص دادیم. نکته اول اینکه بیشتر مراقبت می‌کنیم و اجازه شکل‌گیری زمینه‌های حاشیه سازی را نمی‌دهیم و شفاف سازی می‌کنیم و در یک محیط کاملاً شفاف کار‌های مربوطه را انجام می‌دهیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: قیمت گذاری‌ها را کاملاً به گروه کارشناسان رسمی دادگستری واگذار کردیم و آن‌ها این فرایند را انجام می‌دهند و سپس در هیأت واگذاری نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: نکته دوم اینکه سعی کردیم وقتی این واگذاری‌ها صورت گرفته، چون قائل بین واگذاری‌ها منطبق بر قواعد و مقررات حقوقی و قانونی است، از افراد درگیر در واگذاری‌ها دفاع کنیم و اجازه ندهیم واگذاری سست شود. زیرا خریدار باید این احساس را داشته باشد که اگر از دولت چیزی را خرید، این معامله به راحتی شل نمی‌شود.

دژپسند گفت: واگذاری شرکت‌های دولتی، حکم صریح رهبر انقلاب و تاکید مؤکد رئیس جمهوری است و سه قوه حامی ما برای واگذاری‌ها هستند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ ۲ فروردین ۱۳۹۹، کد خبر:۱۳۶۷۴۰۹، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین