پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۰۳۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
معاون مالی و اقتصاد شهری اسبق شهرداری تهران از آمادگی برگزاری مناظره با هر کدام از مدیران فعلی شهرداری درباره درآمدها، مخارج و بدهی‌های شهرداری تهران در دورۀ قبلی مدیریتی خبر داد.
شعارسال: معاون مالی و اقتصاد شهری اسبق شهرداری تهران از آمادگی برگزاری مناظره با هر کدام از مدیران فعلی شهرداری درباره درآمدها، مخارج و بدهی‌های شهرداری تهران در دورۀ قبلی مدیریتی خبر داد.

قدرت الله گودرزی  معاون مالی و اقتصاد شهری اسبق شهرداری تهران  از آمادگی برگزاری مناظره با هر کدام از مدیران فعلی شهرداری درباره درآمدها، مخارج و بدهی‌های شهرداری تهران در دورۀ قبلی مدیریتی خبر داد و اظهار داشت: اگر هدف  سیاسی کاری نیست و بحث کارشناسی برای فهمیدن درست و نادرست مطرح است، بحث باید در سطح مدیران مطلع و تخصصی صورت گیرد.
 
وی در واکنش به ادعاهای پیروز حناچی شهردار فعلی تهران در مورد بدهای‌های شهرداری گفت: مسئولان مختلف شهرداری بارها در برنامه‌های  مختلف دربارۀ ادعاهای واهی مسئولان فعلی شهرداری تهران توضیحات لازم را داده‌اند و آخرین بار درباره‌ همین موضوع بهانه بدهی ها،  مناظره ای  با آقای میرلوحی داشتم که متن آن در دسترس هست.
 
گودرزی افزود:  با این حال اگر  بعد از این هم مدیران سابق حاضر خواهند بود تا هر زمانی که مسئولان شهرداری انفعال محض خود در مدیریت شهری را با دلیل‌تراشی و دروغ‌گویی توجیه کنند، در هر برنامه‌ای مجدداً دربارۀ سیاسی‌کاری‌های برنامه‌ریزی شده و تکراری توضیحات لازم را ارائه دهند.
 
معاون مالی و اقتصاد شهری اسبق شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی دربارۀ علت تکرار این ادعاها علیرغم پاسخ‌های متعدد ارائه شده گفت: مسئولانی که علیرغم افزایش درآمدهای شهرداری در سال‌های اخیر، همچنان حتی نتوانسته‌اند تهران را به شیوه‌ای قابل قبول و با ثبات اداره کنند چه رسد به آنکه اقدامات قبلی را تکمیل کنند یا پروژه‌های جدیدی را به سرانجام برسانند مجبورند از استراتژی قدیمی و نخ‌نمای «تقصیر قبلی‌هاست» استفاده کنند تا بلکه اندک اعتباری در میان هم حزبی‌های خود جمع کنند.
 
گودرزی در پایان افزود: به هر حال بنده به عنوان معاون اسبق شهرداری تهران حاضرم به احترام مردم و برای روشنگری چندباره در هر برنامه‌ای و در هر پلتفرمی چه به صورت زنده و چه به هر صورت دیگری با هر کدام از مدیران فعلی شهرداری تهران مناظره کنم.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  فارس  ،تاریخ انتشار:  23 فروردین    1399،کدخبر  :   13990123000118 ،www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین