پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۷۱۳۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
پس از نهایی شدن پرداخت وام یک میلیون تومانی دولت به یارانه بگیران باید دانست این مبلغ به صورت نقد پرداخت خواهد شد یا قصد دولت دادن اعتبار خرید است؟

شعار سال: بعد از این که ساز و کار عملیاتی برای پرداخت وام یک میلیونی برای افراد یارانه بگیر مهیا شد، پیامک‌ها به سرپرستان خانوار ارسال و از آن‌ها برای اعلام آمادگی در این زمینه نظرخواهی شد.

این سوال در بین بسیاری از کاربران باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شده است که این وام یک میلیونی برای خرید اقلام و کالا‌های مورد نیاز مردم به صورت اعتبار است یا قابل برداشت از طریق حساب بانکی؟

یک مقام مسئول عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور این مبلغ را به صورت نقدی و قابل برداشت به یارانه بگیران پرداخت خواهد کرد و موضوعی تحت عنوان کارت اعتباری برای یک میلیون تومان وام صحت ندارد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری صدای بورس ، تاریخ انتشار 30  فروردین    99، کد خبر:   412508، www.sedayebourse.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین