پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۲۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه آن دسته از افرادی که تا ۳۱فروردین ماه پیامک ارسال کرده اند دیگر نیازی به ارسال پیامک نیست گفت:پالایش وزارت رفاه پیرامون این بوده است که اسم درلیست یارانه بگیران باشد و سیم کارت به اسم سرپرست خانوار باشد.

شعار سال: سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه آن دسته از افرادی که تا ۳۱فروردین ماه پیامک ارسال کرده اند دیگر نیازی به ارسال پیامک نیست گفت:پالایش وزارت رفاه پیرامون این بوده است که اسم درلیست یارانه بگیران باشد و سیم کارت به اسم سرپرست خانوار باشد.

حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا، درباره وام‌های یک میلیون تومانی حمایتی کرونا گفت: ۱۷ میلیون و ۱۵۱ هزار نفر از کسانی که پیامک با سرشماره v.refah دریافت کرده اند و با سرشماره ۶۳۶۹ پیامک داده اند و پالایش کرده ایم و به بانک مرکزی ارسال کردیم. پالایش وزارت رفاه به این صورت بوده است که سیم کارت به اسم سرپرست خانوار بوده و جز لیست یارانه بگیران بوده اند.

وی ادامه داد:افرادی که تا ۷ اردیبهشت ماه پیامک را ارسال کنند، تا ۵ شنبه هفته بعد یعنی ۱۰ اردیبهشت وام یک میلیون تومانی را دریافت می‌کنند. آن دسته از افرادی که یک بار پیامک ارسال کرده اند مجدداً‌پیامک ارسال نکنند. روال واریز از صبح امروز آغاز شده است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا افزود: آن دسته از افرادی که قبلاً یعنی تا ۳۱ فروردین پیامک را درست ارسال کرده اند دیگر نیازی به ارسال پیامک نیست. اگر سیم کارت به اسم سرپرست خانوار است و در لیست یارانه بگیران هستند و پیامک را به درستی ارسال کرده اند دیگر نیازی به ارسال پیامک نیست.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 4  اردیبهشت    99، کد خبر:    544353، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین