پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۳۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
با توجه به آسیب‌های وارد شده و بسته‌های حمایتی که دولت پرداخت کرده است به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری دولت برای لیست جدید دریافت‌کنندگان یارانه معیشتی مبنی بر عدم حذف خانوارها و حتی اضافه شدن گروه دیگری از افراد باشد.

شعار سال :با توجه به آسیب‌های وارد شده و بسته‌های حمایتی که دولت پرداخت کرده است به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری دولت برای لیست جدید دریافت‌کنندگان یارانه معیشتی مبنی بر عدم حذف خانوارها و حتی اضافه شدن گروه دیگری از افراد باشد.
ششمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز چهار‌شنبه دهم اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

در سال گذشته، اولین مرحله واریز یارانه معیشتی در روزهای دوشنبه ۲۷ آبان، پنجشنبه ۳۰ آبان و شنبه دوم آذر پرداخت شد.

اما در همان زمان طبق اعلام سخنگو ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی، ۵٫۴ میلیون سرپرست خانوار به دریافت نکردن یارانه بنزین اعتراض خود را ثبت کرده‌اند.

دومین مرحله یارانه معیشتی در روز ۱۰ دی ماه واریز و درخواست ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار از لیست معترضان برای این مرحله تایید شد.

در مرحله سوم یارانه معیشتی نیز که در روز ۱۰ بهمن ماه واریز شد، تعداد ۷۵۷ هزار و ۳۲۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آن‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان دریافت کردند.

در واریز یارانه معیشتی در اسفند ماه نیز تعداد ۲۸۶ هزار ۱۴۹ خانوار جدید به فهرست خانوار‌های دریافت کننده اضافه شد و لیست یارانه‌بگیران معیشتی به ۶۰ میلیون نفر رسید.

در خصوص اعتراض دیگر متقاضیان، پیش از آغاز سال جاری حسین میرزایی، سخنگو ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی اعلام کرد: در ماه‌های خرداد و آذر سال آینده فرایند غربالگری و به‌روزسانی لیست یارانه بگیران انجام و ممکن است تعدادی از کسانی که در حال حاضر یارانه را دریافت می‌کنند از لیست حذف شوند.

بنابراین در لیست یارانه‌بگیران در ماه‌های فروردین و اردیبهشت هیچ گونه تغییری ایجاد نشده، یعنی کسی حذف یا اضافه نشده است.

حال با توجه به این که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از اقشار آسیب دیده‌اند و دولت بسته‌های حمایتی از قبیل تسهیلات مختلف و یارانه را اجرا کرده است.

در این خصوص مقرر شد در پنج مرحله یارانه کرونا ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی به سه میلیون نفر پرداخت شود که سه مرحله آن واریز شده است و وام یک میلیون تومانی نیز به حساب بیش از ۲۲ میلیون سرپرست خانوار واریز شده و برای دیگر خانوارها نیز واریز خواهد شد.

با توجه به آسیب‌های وارد شده و بسته‌های حمایتی که دولت پرداخت کرده است به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری دولت برای لیست جدید دریافت‌کنندگان یارانه معیشتی مبنی بر عدم حذف خانوارها و حتی اضافه شدن گروه دیگری از افراد باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تجارت نیوز،تاریخ انتشار:11اردیبهشت1399،کد خبر: 446780،tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
آقا اگر داشتن ماشینی که چند سال پیش فروختی باعث بشه رایانه شما حذف بشه تکلیف چیه و الان باید چه کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین