پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: کارتن خواب‌ها را نمی‌توان از مکانی نامناسب به مکانی نامناسب‌تر منتقل کرد، بلکه باید شرایط نگهداری برای این افراد مهیا شود. این اقدامات به شکل آرام و تدریجی در حال انجام است.
شعار سال: طی روز‌های اخیر تصاویر بسیاری مبنی بر حضور کارتن خواب‌ها در خیابان‌های پایتخت منتشر شد در این رابطه به سراغ مصطفی هادی‌زاده، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، رفتیم تا درباره نحوه ساماندهی کارتن خواب‌ها در روز‌های کرونایی توضیحاتی ارائه کند.

او در این خصوص گفت: سازمان بهزیستی و دیگر سازمان‌های مربوطه در زمینه ساماندهی کارتن خواب‌ها برنامه‌های استاندار تهران را اجرا می‌کنند.

هادی‌زاده تصریح کرد: باید بر اساس برنامه ستاد ملی مبارزه کرونا بستر‌های لازم برای ساماندهی کارتن خواب‌ها مهیا شود؛ چون هرگونه خدمات‌رسانی به این افراد، نیازمند برنامه است. البته اقدامات مناسب در حال انجام است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران درباره اسکان کارتن خواب‌ها گفت: هم‌اکنون بستر برای ساماندهی کارتن خواب‌ها مهیا و اقدامات مناسب برای این افراد در حال انجام است.


هادی‌زاده ادامه داد: کارتن خواب‌ها را نمی‌توان از مکانی نامناسب به مکانی نامناسب‌تر منتقل کرد، بلکه باید شرایط نگهداری برای این افراد مهیا شود. این اقدامات به شکل آرام و تدریجی در حال انجام است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران درباره چگونگی آغاز به کار ساماندهی کارتن خواب‌ها تاکید کرد: هم اکنون جلسات متعدد تشکیل می‌شود و تمامی سازمان‌ها در پی انجام اقدامات مناسب هستند.

او در خصوص انجام اقدامات لازم برای ساماندهی کارتن خواب‌ها از سوی سازمان‌های مختلف گفت: شهرداری اماکن متعدد برای این افراد تدارک دیده است. اینکه این افراد را در یک محیط جمع کرده و کلونی از جمعیت تحت آسیب ایجاد شود، آسیب‌های متعدد به دنبال دارد؛ بنابراین تا بستر‌های لازم مهیا نشود، نمی‌توان اقدامی در این زمینه انجام داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 990468 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
با این همه کارتن خواب و معتاد توان رسیدگی به همه وجود نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین