پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۲۰۷
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
به تازگی رونوشت یک نامه منتسب به محمد امامی خطاب به منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در برخی از رسانه‌های مجازی منتشر شد.

شعار سال: در این نامه امامی ضمن استناد به گفته سخنگوی قوه قضاییه که گفته بود این تهیه‌کننده تنها در مظان اتهام اقتصادی‌ست، از شاهسواری خواست که نسبت به برخی از ابهامات مربوط به پروژه‌هایی که او به عنوان تهیه‌کننده یا سرمایه‌گذار در آن‌ها حضور داشته اقدام نماید.
امامی در قسمتی از نامه‌اش نوشته: «نظر به مسئله شفافیت، خواهشمندم با حضور نمایندگان خانه‌سینما و حسابرسان رسمی و مقبول آن نهاد صنفی، تمام تولیدات مربوط به بنده از «شاهگوش» و «شهرزاد» تا سایر آثار سینمایی (ا «بد و یک روز» «مغز‌های کوچک زنگ‌زده»، «شبی که ماه کامل شد»، خوک، مصادره و…) حسابرسی و نتایج آن در رسانه‌ها منتشر شود.
امامی همچنین اعلام کرده حاضر است رقم تمامی دستمزد‌ها و قرارداد‌ها را اعلام کند.
این متهم پرونده بانک سرمایه در بخش دیگری نوشته که در راستای شفافیت، فیلم «شهرموشها» به تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی مورد حسابرسی قرار گیرد تا به قول ایشان روشن شود که پول کثیف از کجا و چگونه به سینما ورود پیدا کرده است.
امامی در بخش دیگری با استناد به مصاحبه ضیا هاشمی و منیژه حکمت با یک برنامه رادیویی که او را «مفسد بزرگ» خوانده‌اند و مجدانه و مصرانه به دنبال کشف فساد و پول‌های کثیف در سینما هستند نوشته آمادگی دارد این دو تهیه کننده به همراه وکیلش به بررسی پرونده بپردازند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 4  اردیبهشت    99، کد خبر:    992265، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین