پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۲۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استان خوزستان گفت: «به منظور آنکه نانوایان با مشکل مواجه نشوند، به نانوایان اجازه داده شده است تا مانند سایر استان‌های کشور قیمت نان را براساس ضوابطی که وجود دارد، افزایش دهند».

شعار سال:از هفته آینده نان در خوزستان گران خواهد شد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استان خوزستان با اعلام این خبر گفته که «به منظور آنکه نانوایان با مشکل مواجه نشوند، به نانوایان اجازه داده شده است تا مانند سایر استان‌های کشور قیمت نان را براساس ضوابطی که وجود دارد، افزایش دهند».

نورالله حسین‌زاده دلیل این افزایش قیمت را یکسان‌سازی قیمت نان خوزستان با دیگر استان‌های کشور عنوان کرده و گفته « از سال گذشته قیمت نان در سراسر کشور افزایش داشته اما به دلیل شرایطی از جمله وقوع سیلاب در خوزستان از سال گذشته قیمت نان تغییری نکرده است».

اصولا انتظار می‌رود دولت برای مناطق محروم و بحران‌زده‌ای مثل خوزستان که با انواع و اقسام مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند تسهیلات و امکانات ویژه‌ای در نظر بگیرد، اما گویا دولت تصور می‌کند استان خوزستان دیگر نیازی به توجه ویژه ندارد و تنها راه برای جلب رضایت صاحبان نانوایی‌ها گران کردن نان است.

شعار سال، با اندکی تخلیص واضافات برگرفته از سایت میدان،تاریخ 3 اردیبهشت 1399،کد خبر:69348،www.meidaan.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
0
در شرایط کرنایی که تمامی کشورهای دنیا بخاطر بیکاری و اضطرابهای ناشی از بیماری به کمک مردم قدم برمیدارند دراستان ما مسئولین بیدرد سنگ چلوی پای مردم میگذارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین