پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
قرار است دولت در اردیبهشت ماه در پنج نوبت به اقشار مختلف مردم وجوهی را پرداخت کند، این پرداختی‌ها شامل بسته حمایتی ماه رمضان، وام کرونا و سه یارانه نقدی، معیشتی و کرونا است.

شعار سال:بنیاد مستضعفان برای کمک به کارگران فصلی، دستفروشان خوزستانی و اصناف خرد آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا، پنج میلیارد تومان را اختصاص داده است.

قرار است دولت در اردیبهشت ماه در پنج نوبت به اقشار مختلف مردم وجوهی را پرداخت کند، این پرداختی‌ها شامل بسته حمایتی ماه رمضان، وام کرونا و سه یارانه نقدی، معیشتی و کرونا است.

اولین پرداختی بسته حمایتی ماه رمضان بود که در روز اول اردیبهشت ماه به حساب سه میلیون نفر واریز شد؛ این کروه همچنین یارانه کرونا را احتمالا در پایان اردیبهشت ماه دریافت خواهند کرد.

سپس نوبت به پرداخت وام یک میلیون تومانی کرونا رسید که این وام برای ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار سرپرست خانوار در روز پنجشنه چهارم اردیبهشت ماه واریز شد؛ دو گروه دیگر نیز باقی مانده‌اند که وام یک گروه در روز پنجشنبه هفته جاری واریز می‌شود و گروه سوم نیز وام خود را تا پایان ماه رمضان دریافت خواهند کرد.

یارانه معیشتی و نقدی نیز طیق روال ماه‌های قبل در روزهای دهم و بیستم اردیبهشت ماه واریز خواهد شد.

علاوه بر این پرداختی‌ها، بنیاد مستضعفان برای کمک به کارگران فصلی، دستفروشان خوزستانی و اصناف خرد آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا، پنج میلیارد تومان را اختصاص داده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، مقرر شد این مبلغ برای حمایت از کارگران ساختمانی، مشاغل کوچک، دستفروشان و مشاغل خردی که طی این مدت دچار آسیب شده و عمدتا از اقشار نیازمند این استان هستند اختصاص یابد.

بنا به درخواست استاندار خوزستان، این مبلغ در اختیار کمیته امداد امام خمینی استان قرار گرفت تا میان این اقشار آسیب دیده توزیع شود.

شعار سال:با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت تجارت نیوز ، تاریخ 8 اردیبهشت 1399، کد خبر:446308،www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین