پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۵۶۲
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
فرماندۀ مرزبانی و دریابانی خوزستان با بیان اینکه قاچاق سوخت در آب‌های ساحلی خوزستان و شمال غرب خلیج فارس برای قاچاقچیان ناامن شده است افزود: در سال جاری نیز برخورد با پدیدۀ قاچاق سوخت با قاطعیت و هماهنگی بیشتری ادامه می‌یابد.
شعارسال:فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان از افزایش ۵۰ درصدی کشف و ضبط سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی خوزستان و شمال غرب خلیج فارس درسال گذشته خبرداد.

سردار لطفعلی پاکباز افزود: در سال ۹۸ حدود یک میلیون و ۴۶۵ هزار لیتر سوخت قاچاق حین خروج از کشور توقیف و به نفع دولت ضبط شده است.
 
وی گفت: محمولۀ سوخت قاچاق از ۲۲۰ فروند شناور باری، صیادی و چتری‌های شناور در روی آب، قبل از خروج از کشور به دست ماموران دریابانی افتاد.
 
فرماندۀ مرزبانی و دریابانی خوزستان درادامه با بیان اینکه قاچاق سوخت در آب‌های ساحلی خوزستان و شمال غرب خلیج فارس برای قاچاقچیان ناامن شده است افزود: در سال جاری نیز برخورد با پدیدۀ قاچاق سوخت با قاطعیت و هماهنگی بیشتری ادامه می‌یابد.
 
سردار پاکباز با اشاره به روند کاهشی قاچاق سوخت در آب‌های ساحلی و فراساحلی خوزستان در فروردین ماه سال جاری، علت این کاهش را پیامد‌های ناشی از ویروس کرونا بیان کرد.
 
استان خوزستان با ۵۰۰ کیلومتر ساحل، در سال‌های اخیر همواره با معضل قاچاق کالا و سوخت در مناطق ساحلی روبه‌رو بوده است و بخشی از نیروی دریابانی برای مبارزه با این پدیده شوم صرف شده است.
 
قیمت پایین سوخت در کشور در مقایسه با بهای بین‌المللی آن سبب شده دلالان و قاچاقچیان سوخت سود نامشروع زیادی را به جیب بزنند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری مانا ،تاریخ انتشار:   29 فروردین    1399،کدخبر: 86450،www.mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین