پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۷۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
یک مقام دولتی کره جنوبی با رد شایعات پیرامون وضعیت سلامتی رهبر کره شمالی، از زنده بودن کیم اون جونگ خبر داد و اعلام کرد که وی در محل اقامتش حاضر و حال وی خوب است.
شعار سال: «چانگ این مون»، مشاور سیاست خارجی رئیس جمهور کره جنوبی یکشنبه شب به وقت تهران به شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت که رهبر کره شمالی زنده است و در اقامتگاه خود حضور دارد.

این مقام دولت کره جنوبی افزود: «موضع دولت ما استوار است. "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی زنده و حال وی خوب است. وی از تاریخ ۱۳ آوریل (دوشنبه ۲۵ فرودین) در منطقه ونسان حضور دارد. تا این لحظه هیچ مورد مشکوکی از او گزارش نشده است.»

برخی رسانه‌های ژاپنی روز شنبه بعد از ظهر مدعی ناموفق بودن عمل اولیه جراحی رهبر کره شمالی شدند و به نقل از منبع نزدیک به تیم معالجه کننده کیم جونگ اون نوشتند که عمل جراحی نخست روی وی موفق نبوده است.

منابع آمریکایی نیز شبانگاه شنبه به وقت تهران مدعی برخی تحرکات موشکی و استقرار قطار ویژه رهبر کره شمالی در یک ایستگاه راه آهن در نزدیکی یکی از اقامتگاه‌های وی شدند. به نوشته برخی منابع آمریکایی، یک قطار متعلق به رهبر کره شمالی در ایستگاه راه آهن نزدیک «ونسان» محل اقامت وی مستقر شده است.

از سوی دیگر برخی منابع اطلاعاتی آمریکا از تحرکات موشکی کره شمالی خبر دادند. آنطور که این منابع گفتند سکوی پرتاب موشک کره شمالی در منطقه «سونداک» در شرق این کشور مستقر شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، کد خبر، www.farsnews.ir، ۱۳۹۹۰۲۰۷۰۰۱۱۵۷
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
مرگ و زندگی این مرد چقدر مگه مهم که هی پیگیری میکنید
ناشناس
France
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
مرگ و زندگی این مرد چقدر مگه مهم که هی پیگیری میکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین