پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
رئیس‌جمهوری آمریکا درباره حضور دوباره کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی در انظار عمومی پس از ۲۰ روز غیبت اظهارنظر نکرد.

شعار سال :رئیس‌جمهوری آمریکا درباره حضور دوباره کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی در انظار عمومی پس از ۲۰ روز غیبت اظهارنظر نکرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از عزیمت به کمپ دیوید به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: ترجیح می‌دهم فعلا درباره کیم جونگ اون اظهارنظر نکنم. در زمان مناسب درباره آن چیزی برای گفتن خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، او در پاسخ به این سوال که آیا کیم جونگ اون زنده است، گفت: نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

ساعاتی پیش از آن، رسانه دولتی کره‌شمالی با انتشار تصاویری از کیم جونگ اون بعد از ۲۰ روز تلاش کرد تا به شایعاتی درباره مرگ او پایان دهد. پیشتر گزارش‌ها حاکی از آن بود که کیم تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و حال عمومی مساعدی ندارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری یونهاپ، کیم جونگ اون در مراسم افتتاح یک کارخانه تولید کود شیمیایی در منطقه‌ای در شمال پیونگ‌یانگ شرکت کرده است. تصاویر این مراسم را خبرگزاری رسمی کره‌شمالی منتشر کرده است. تصاویر نشان می‌دهد که کیم یو جونگ، خواهر کوچک‌تر رهبر کره‌شمالی در این مراسم برادرش را همراهی می‌کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب،تاریخ انتشار:13اردیبهشت1399،کد خبر: 649384،aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین