پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
عضو شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی گفت: اتاق بازرگانی در مکاتبه ای با دفتر وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تعیین وقت برای برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی شده است.
شعارسال: حسین سلاح‌ورزی در خصوص دلایل عدم برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی گفت: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از سال گذشته بدون هیچ وقفه ای تشکیل جلسه داده است ولی در دو ماه گذشته این جلسات برگزار نشده است.

عضو شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: به دلیل اینکه رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران که دبیر این شورا هم هست، در شرف تغییر بوده و همچنین موضوع کسالت رییس سابق هم مطرح بود، جلسات اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تشکیل نشد؛ ضمن اینکه زمان جلسه نیز مصادف با سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به چین شد که این موضوع هم یکی دیگر از دلایل تعویق جلسات بود.

وی تصریح کرد: مکاتبه ای با دفتر علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی از سوی اتاق ایران صورت گرفته که امیدواریم بتوانیم مجدد این جلسات را برگزار کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: سه شنبه 9 شهریوز 1395، کد خبر: 3751435 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین