پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم می‌خواهند بدانند مجلس جدید چه راهبردهایی برای ایفای وظایف خویش و حل مسائل جاری کشور دارد.

شعار سال: امیرحسین قاضی زاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس، ضمن گرامیداشت یاد شهید باهنر و رجائی و هفته دولت و گفت: ضمن تاکید بر وظیفه قانونی حمایت دولت قانونی منتخب ملت که با رهنمودهای امام جامع وجوه مضاعف یافته است، براساس نمایندگی ملت شریف ایران نکاتی را به استحضار می رسانم.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران جهت احیای تمدن اسلامی شکل گرفت. براساس ارزش های توحیدی منبعث از کلمه لااله ‌الا ‌الله. تا به امروز آنچه باعث شیفتگی امت های عالم نسبت به انقلاب اسلامی شده ایجاد نظام سیاسی جهت احیای کلمه توحید است. هنوز در حوزه های مختلف بین آنچه اسلام می خواهد و آنچه ما انجام می دهیم فاصله بسیار است. جالب اینجاست که مطالعات بین المللی نشان می‌دهد کشورهای موفق در حوزه های اقتصادی در رتبه های بالاتر از احکام اسلامی در حوزه های اقتصاد نسبت به ما هستند. هم مبانی دینی ما و هم آنچه در عالم اتفاق افتاده به ما می گوید که اگر ما به دنبال رفاه دنیایی هم هستیم باید احکام اسلامی را پیاده کنیم نه بندگی غیرخدا.

نماینده مردم مشهد تاکید کرد: مردم می خواهند بدانند مجلس جدید چه راهبردهایی برای ایفای وظایف خویش و حل مسایل جاری کشور دارد. این پرسش گری به ویژه با سریال تمام نشدنی اتهام‌زنی به منتقدان دلسوز، بمباران اطلاعات نامتقارن اقتصادی در مقابل مطالبات فرهنگی، برجسته کردن اخبار سیاسی و لبخندهای پیروزمندانه دشمنان قسم خورده ملت و نیشخند به دغدغه ها و چهره های نگران از گستاخی های بی سابقه دشمنان و اقدام های تخریب گرایانه کشورهای کوچک به اوج خود رسیده است.

قاضی زاده افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که به تعبیر رهبر انقلاب از تقیه خارج شده است و دشمنان آن نیز از سر استیصال همه الگوهای خشونت خویش را آشکار کرده اند.

او با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی گفت: فرصتی چون پایتختی مشهد در عمر کوتاه فرصت های در اختیار تکرار نخواهد شد. با وجود تلاش های صورت گرفته افکار عمومی از کسب آمادگی و بلوغ فرهنگی لازم برای پایتختی فرهنگی مطمئن نیستند؛ مسئولان اجرائی این برنامه باید با بسیج همه توان فرهنگی کشور این ظرفیت کم نظیر را به بستر پایدار فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی تبدیل کند.

نماینده مشهد در ادامه نطق خود با اشاره به سناریوهای تجزیه کشورهای اسلامی منطقه پس از شکست داعش برای ایجاد کردستان بزرگ و اقدام اجرائی برای جدایی مناطق کردنشین سوریه عنوان کرد: ملت ما فراموش نکرده اند که گروهی با رفتارهای کودتا گرایانه و الگوگیری از کودتاهای مخملی کوشیدند مردم سالاری دینی را با دموکراسی ساخته دست همان آبشخور فکری جایگزین کنند و پس از شکست این پروژه امروز می کوشند با اشرافی گری ملت ایران را از فکر مردم سالاری دینی پشیمان و منحرف کنند.

قاضی زاده در پایان گفت: از اینکه این روزها برخی از دولتمردان دلسوز جوانان مشهدی شده اند خوشحالم و یادآور می شوم اولویت امروز جوانان مشهد، بیکاری بیش از 100 درصد افزایش یافته در سال های اخیر، پدیده، میزان، ثامن الحجج، کم آبی است اگر نظر به خدمت به جوانان مشهد است لطفاً به این موضوعات توجه کنید نه دو قطبی سازی فرهنگی با اهداف سیاسی.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 7 شهریور 95 ، کد مطلب: 95060104279: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین