پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۷۳۱۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
عبدالناصر همتی گفت: در راستای تسهیل خدمات پرداخت خرد، خدمات پرداخت خرد به مردم با شکل استاندارد و یکپارچه در بانک‌ها تسهیل می‌شود.

شعار سال:رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در صفحه شخصی خود از تسهیل خدمات پرداخت خرد به مردم با شکل استاندارد و یکپارچه در بانک‌ها خبر داد.

*** تسهیل خدمات پرداخت خرد

عبدالناصر همتی در راستای تسهیل خدمات پرداخت خرد، نوشته است:خدمات پرداخت خرد به مردم با شکل استاندارد و یکپارچه در بانک‌ها تسهیل می‌شود. در راستای تسهیل خدمات پرداخت خرد، یک جلسه هم‌اندیشی با مسئولین حوزه فناوری بانک‌ها داشتم.
در این جلسه، بحث مبسوطی در خصوص مبانی پرداخت‌های خرد و کیف پول الکترونیکی، انجام گرفت.

*** جلوگیری از پول‌شویی و تقلب

همتی در اهمیت جلوگیری از پول‌شویی و خلق پول، نوشت:از دغدغه‌های مهم، جلوگیری از خلق پول و نیزموضوع پول‌شویی و تقلب بود.
نگرانی خلق پول، قاعدتاً از طریق کنترل جدی دقیق مانده کیف پول در بانک‌ها، و تقلب و اقدامات پولشویی نیزاز طریق اعمال نظارت‌های لازم، قابل تأمین است.

*** ابلاغ به کلیه بانک‌ها در اسرع وقت

 رئیس کل بانک مرکزی در پایان یادداشت خود آورده است:با توجه به اهمیت موضوع و در جهت تسهیل خدمات پرداخت خرد به مردم، به یک شکل استاندارد و یکپارچه، قرار شد در اسرع وقت، بررسی‌های کارشناسی انجام و اسناد متناظر به کلیه بانک‌ها و ذینفعان ابلاغ شود.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ 9 اردیبهشت 1399، کدخبر:169077،WWW.sanayepress.com 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین