پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۷۳۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
شاخص بورس در جریان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سرمایه با ثبت رشد ۴۶هزار و ۸۶۴هزار واحدی، از ارتفاع ۹۶۴هزار واحد گذر کرد.بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان و بانک ملت شد و در مقابل شرکت پارس سرام تنها نماد معاملاتی منفی امروز بود که با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شد.

شعار سال :شاخص بورس در جریان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سرمایه با ثبت رشد ۴۶هزار و ۸۶۴هزار واحدی، از ارتفاع ۹۶۴هزار واحد گذر کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۵میلیارد و ۹۲۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۴۶۰میلیارد تومان در بیش از ۹۵۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۴۶هزار و ۸۶۴واحدی در ارتفاع ۹۶۴هزار و ۲۷۰واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان و بانک ملت شد و در مقابل شرکت پارس سرام تنها نماد معاملاتی منفی امروز بود که با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شد.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص نرخ (وزنی ــ ارزشی) ۱۲۴۷۶واحد، کل (هموزن) ۱۳۹۳۴واحد، نرخ (هموزن) ۹۲۵۰واحد، آزاد شناور ۶۰۰۸۶واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب ۳۷۹۳۳و ۷۹۸۲۱واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۲۷۷میلیون ورقه به‌ارزش ۴۳۷۳میلیارد تومان در ۵۴۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۸۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۱ هزار و ۸۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز،تاریخ انتشار:14اردیبهشت1399،کد خبر:97203،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین