پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۷۴۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
حسام عقبایی گفت:در رشد اجاره‌بهای مسکن باید در نظر گرفت درآمد مستاجران ما که بیشتر از دهک‌های ضعیف و متوسط جامعه هستند بین ۲۰ تا ۲۲ درصد افزایش حقوق داشتند که این میزان حقوق افراد باید در تمام سبد خانوار گنجانده شود و تنها به سبد مسکن تعلق ندارد.

شعار سال:نایب رئیس اتحادیه املاک تهران درباره آینده بازار اجاره‌بهای مسکن گفت: افزایش میزان تورم در بخش کلان اقتصاد و همچنین افزایش قیمت مسکن باعث افزایش قیمت اجاره‌بهای مسکن می‌شود. عموم موجران ما موجران حرفه‌ای و اجاره‌دار نیستند. در حقیقت اکثر آنها کسانی هستند که امرار معاششان از طریق اجاره تامین می‌شود. بنابراین زمانی که پای قرارداد می‌نشینند از مسائلی همچون قیمت بنزین، قیمت نان، قیمت تاکسی‌های آنلاین برای افزایش میزان نرخ اجاره‌بها صحبت می‌کنند. بنابراین این افراد خلاهای مالی را از دریافت اجاره می‌خواهند جبران ‌کنند.

حسام عقبایی افزود: در رشد اجاره‌بهای مسکن باید در نظر گرفت درآمد مستاجران ما که بیشتر از دهک‌های ضعیف و متوسط جامعه هستند بین ۲۰ تا ۲۲ درصد افزایش حقوق داشتند که این میزان حقوق افراد باید در تمام سبد خانوار گنجانده شود و تنها به سبد مسکن تعلق ندارد.

او اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که رشد اجاره‌بهای مسکن حداکثر در سقف تورم است و بیشتر از آن از قدرت و توان مردم خارج است.

شعار سال،با اندکی تخلیص واضافات برگرفته از سایت تجارت‌نیوز ،تاریخ 18 اردیبهشت 1399،کدخبر:448304،www.tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین