پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۴۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
برای آنکه پی ببرید دولت ایران کمترین نظارت و قدرت را در کنترل قیمت‌ها دارد باید قیمت مسکن را در ایران و کشورهای دیگر هم مقایسه کنید. مردم ایران جزء کم‌درآمدترین کشورهای جهان هستند اما با بالاترین قیمت‌های مسکن، خودرو، طلا، دلار و ... در جهان! در حقیقت اقتصاد ایران را دلال‌ها مدیریت می‌کنند و نه دولتمردان.

شعار سال :برای آنکه پی ببرید دولت ایران کمترین نظارت و قدرت را در کنترل قیمت‌ها دارد باید قیمت مسکن را در ایران و کشورهای دیگر هم مقایسه کنید. مردم ایران جزء کم‌درآمدترین کشورهای جهان هستند اما با بالاترین قیمت‌های مسکن، خودرو، طلا، دلار و ... در جهان! در حقیقت اقتصاد ایران را دلال‌ها مدیریت می‌کنند و نه دولتمردان.

آپارتمان ۱۳۶ متری سه خوابه در منطقه‌ای معمولی و مرکز شهر استانبول حدود ۳۶ هزار دلار است، یعنی حدود ۶۰۰ میلیون تومان. اما همین آپارتمان در منطقه‌ای مشابه در تهران به فرض در خیابان آزادی ۲‌.۴ میلیارد تومان است یعنی چهار برابر بیشتر!

در حقیقت با روش مدیریت شعاری مسئولین ما، به صورت روزانه از توان اقتصادی مردم ایران در حال کاسته شدن است و ایرانیان هر روز ضعیف‌تر و ضعیف‌تر می‌شوند و آیا این شایسته‌ی ملت ماست؟!

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین