پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: بین ۸۰۰ تا هزار معتاد متجاهر زن در پایتخت داریم که متاسفانه ظرفیت نگهداری از آنها را نداریم.

شعار سال: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به آمار معتادین متجاهر خانم در پایتخت اظهار کرد: برآورد ما حدود ۸۰۰ تا هزار نفر معتاد متجاهر زن در حوزه شهر تهران است.

وی افزود: این افراد مشمول ماده ۱۶ می‌شوند و باید این افراد را برای بازپروری و توانمندی به مراکز نگهداری ماده ۱۶ ببریم، اما در پایتخت مرکزی که بتواند تمامی این افراد را در خود جای دهد، نداریم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: حتماً باید ظرفیت نگهداری از زنان متجاهر خانم در پایتخت افزایش پیدا کند و بهزیستی باید نسبت به این موضوع و ظرفیت سازی اقدام کند.

از ابتدای سال تا الان معتاد متجاهر زن در پایتخت جمع آوری نشده است

وی گفت: از ابتدای سال تا الان در موضوع زنان معتاد مشمول ماده ۱۶ (زنان معتاد متجاهر) جمع آوری نداشتیم چرا که ظرفیتی برای نگهداری آن‌ها وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آمار معتادین متجاهر خانم امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده، گفت: امسال هنوز آمار به دلیل مباحث مربوط به کرونا جمع آوری نشده، اما سال گذشته هم همین آمار را داشتیم که در پایتخت بین ۸۰۰ تا هزار نفر معتاد متجاهر خانم داشته ایم البته با توجه به رصد میدانی همکاران مان این آمار خیلی امسال تغییری نداشته است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 27 اردیبهشت    99، کد خبر:    4926771، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
متاسفانه اعتیاد زنان در جامعه خیلی بیشتر شده.استعمال دخانیات در سطح پایینتر یک ارزش تلقی میشه مثل قلیون کشیدن و سیگارکشیدن که دیگه در ملاعام هم به عنوان افتخار از سوی بانوان صورت می گیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین