پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
مجید رضازاده گفت:مواردی که در جمع آوری معتادان متجاهر خیلی به آن تاکید شده، این هست که نیروی انتظامی باید کاملا آماده باشد و حفظ ایمنی کند؛ دوم اینکه باید حتما چهارده روز قرنطینه رعایت شود و سوم اینکه همه افرادی که وارد قرنطینه می شوند باید تست پی سی آر شوند.

شعار سال:مجید رضازاده گفت :همچنین در کمیته ماده ۱۶ مصوب شد که هر استانی که زیرساخت ها و آمادگی ندارد، کار جمع آوری معتادان را انجام ندهد. اگر قرار است جمع آوری معتادان در هر استانی انجام شود باید همه شرایط موجود و صفر تا صد مفاد دستورالعمل را اجرا کند و نمی شود بخشی از آن را تخفیف داد و اجرا نکرد.

وی ادامه داد: از جمله مواردی که در جمع آوری معتادان متجاهر خیلی به آن تاکید شده، این هست که نیروی انتظامی باید کاملا آماده باشد و حفظ ایمنی کند؛ دوم اینکه باید حتما چهارده روز قرنطینه رعایت شود و سوم اینکه همه افرادی که وارد قرنطینه می شوند باید تست پی سی آر شوند.

رضازاده تاکید کرد:  بدون تست هیچ کسی نباید وارد قرنطینه و نگهداری شود و کسانی هم که علامت دار می شوند حتما باید به مراکز خاص کووید ۱۹ مراکز ماده ۱۶ ارجاع شوند. اینها مواردی است که باید حتما اجرا شود.

گفتنی است آزمایش پی. سی. آر (PCR)، آزمایشی است که در آن وجود قطعات ماده ژنتیکی ویروس را در مایعات بدن فرد می‌سنجند.

همچنین مراکز ماده ۱۶، مراکز ترک اعتیاد اجباری برای نگهداری و ارائه خدمات به معتادان بی خانمانی است که به طور علنی در خیابان ها به مصرف مواد میپردازند.  

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 6 خرداد    99، کد خبر: 83800266،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
چرا یه بار جمع می کنند اینا رو دوباره آزاد می کنند بعد دوباره تصمیم می گیرند جمع کنند.خودشون میدونن میخوان چیکار کنن دقیقا؟خب اینا ابتلاشون به کرونا به خاطر شرایطی که دارند بالاست اگر همینطوری توی شهر بچرخن که فاجعه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین