پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۵۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
در ویدئوی زیر گزارشی تهیه شده است از مردم و وکلا در خصوص تعرفه های وکالت.برخی مردم معتقدند که وکلا بعنوان مدافعان حق آنها خودشان ناحقی میکنند و تعرفه های بالایی می گیرند اما در مقابل کاری انجام نمی دهند. برخی وکلا معتقدند که حق الوکاله آنها بسیار کم است و برخی دیگر می گویند که تخلف در همه اصناف هست و در وکالت هم قطعا وجود دارد.سوال اینجاست که آیا نباید نهاد یا سازمان یا ...وجود داشته باشد که یک تعرفه معقول و منطقی برای وکالت تعیین کنند که این آشفته بازار در تعرفه های وکالت پیش نیاید؟درواقع نمی شود بر عملکرد وکلا نظارت داشت؟
شعار سال: چندروزی است که بحث نظارت بر عملکرد وکلا داغ شده که موضوع هم به اصلاح آئین نامه اجرایی کانون وکلا برمیگردد که خود کانون هم مخالف اصلاح آنست.
تعداد بازدید : 10
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آپارات، تاریخ انتشار:۲8 اردیبهشت ۱۳۹۹، کد خبر:----،www.aparat.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تعدادی از شهروندان مبارکه ای از مبارکه اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
0
0
متاسفانه در رسیدگی به اجحافاتی که از طرف تعدادی از وکلا در شهرستان مبارکه اصفهان در گرفتن حق الوکاله های نامتعارف از طرف آنان صورت می گیرد نظارتی صورت نمی گیرد .برای مثال آقای ....... وکیل محترم دادگستری که بهمراه دو ....... در شهرستان مبارکه به عنوان وکلای دادگستری فعالیت دارند با گرفتن حق الوکاله های نامتعارف وخارج از عرف وقانون اقدام نموده ونارضایتی عمومی را بدنبال داشته .خواهشمند است مسیولین مربوطه در این زمینه با فرستادن بازرسین بر کار آنان نظارتی نمایند
مدیر پایگاه

سلام 
حق الوکاله تعرفه مشخص برای دعوی حقوقی براساس مبلغ مورد ادعا و تعرفه معین بر اساس نوع جرم در دعوی کیفری دارد. بعضا مشاهده می شود که برخی از وکلا بجای 7 درصد تا 10 درصد را در دعوی حقوقی مطالبه می کنند.


بالاتر از این مبلغ یا بر اساس توافق طرفین صورت پذیرفته یا کاملا غیر قانونی است. برای پیگیری موضوع می توانید به کانون وکلا مراجعه کنید یا در تماس باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین