پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی ،و سبک زندگی ایرانی اسلامی،حتی در چیدمان محل سخنرانی های ایشان و در زندگی شخصی ایشان نیز قابل لمس است و مشاهده است.
شعار سال: طی سال‌های گذشته توجه به دو مقوله‌ی سبک زندگی ایرانی - اسلامی و استفاده‌ی مردم و مسئولین از کالا‌های ایرانی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست و این مهم در زندگی شخصی معظم له نیز رعایت می‌گردد.
تا جائیکه در چیدمان محل دو سخنرانی مهم ایشان در ابتدای سال جدید فقط از صنایع دستی ایرانی آن هم از هنر مردم نقاط مختلف کشورمان استفاده شده است که در خصوص توجه به اشتغال روستایی و خانگی (اشتغال زنان بی سرپرست و بد سرپرست و اشتغال زنان سرپرست خانوار) بیانگر مطالب و مسایل متعددی میتواند باشد.
زیلوی میبد، سوزن دوزی اصفهان، ترمه‌ی یزد، مینا سفال لاله جین همدان و ساعت دست ساز چوبی سلام (مجموعه فرصت) بخشی از این صنایع دستی می‌باشد.
مجتمع آفرینش‌های هنری سلام به عنوان یکی از مراکز بزرگ طراحی، تولید، بسته بندی و عرضه‌ی انواع صنایع دستی در کشور و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، همواره رسالت خود را حمایت از این نوع مشاغل می‌دانسته و آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به این عزیزان می‌باشد.
رمز گشایی از چیدمان محل سخنرانی رهبر انقلاب
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جهان نیوز،تاریخ انتشار:1خرداد1399،کد خبر:728408،www.jahannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین