پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
آقای جهانگیری در نشست اردیبهشت ماه خود با مدیران آموزش و پرورش عنوان نموده بود که باید بتواند جواب مردم ایران را بدهد تا ان شاالله در پیشگاه خداوند قادر به پاسخگویی باشند. باید به این برادر عزیزمان عرض کنیم که شما نه تنها نمی توانید پاسخگو به 84 میلیون ایرانی باشید، بلکه با توجه به عملکرد خودتان، حداقل به سه نسل آینده ایران(تا 75 سال آینده) بدهی دارید. شما حتی بدهکار به رسانه ما هم هستید. مابقی پیشکش برادر.

شعار سال: آقای جهانگیری خوب می دانند که حلالیت طلبی ، در فرهنگ دینی ما ، صرفا یک تعارف یا رعایت آداب اجتماعی نیست. آقای جهانگیری خوب می دانند که ، عملکرد دو دولتی که ایشان بعنوان مدیر ارشد آن هستند، آنقدر برای مردم زحمت و فشار ایجاد کرده که کمتر کسی از شهروندان ایران اسلامی پیدا می شود که ایشان را حلال کند. آقای جهانگیری خوب می دانند که چقدر وعده به مردم برای تصاحب قدرت و کسب رای در انتخابات دادند،چقدر امیدها برای آمدن شان ایجاد شد. آیا فکر می کنند که با یک تعارف می توانند حلالیت بطلبند؟ آقای جهانگیری خوب می دانند که عملکرد غیر قابل دفاع دولت دهم و یازدهم ، آنقدر برای کشور پیامد داشته است که حداقل سه نسل بعدی مردمان این سرزمین ، متاثر از آن خواهند بود. یعنی 75 سال آینده. به باقیات و صالحات هم مسلما ایمان دارند. آقای جهانگیری حتی بدهکار خبرنگاران و مدیران رسانه ما هم هستند. چقدر در دوره کرونا وعده حمایت دادید؟ چه شد؟ اگر امروز نتوانسیم حق مان را از شما بگیریم ، مسلما حلالتان هم نمی کنیم و در روز جزا ، مطالبه گری خواهیم نمود.
آقای جهانگیری عزیز، خاطره گویی از گذشته کردید ، بگذارید برایتان خاطره گویی ریزتر کنیم . زمانی که کارگر سد در جیرفت بودید را یادتان هست؟ چقدر از حق کشی ها و زورگویی ها ناراحت می شدید؟ حال امروز ما ، بهتر از حال روزهای گذشته شما نیست برادر.

تعداد بازدید : 14

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین