پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
آیت‌الله مجتهد شبستری گفت: راه جبران اشتباه برای معاون اوّل رئیس‌جمهور بابت یک انتساب غلط به رهبر انقلاب درباره لوایح FATF عذرخواهی است.
شعارسال: آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده آذر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات اسحاق جهانگیری، معاون اوّل رئیس‌جمهور مبنی بر تصویب لوایح مرتبط با FATFدر جلسات سران قوا و تأیید مقام معظّم رهبری، گفت: آنچه مسلّم است اینکه این اظهارات خلاف واقع بوده است و همانطور که همه در جریان هستند، هم مجمع تشخیص تکذیب کرد هم قوه قضائیه.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه راه جبران اشتباه برای معاون اوّل رئیس‌جمهور این است که عذرخواهی کند، گفت: آقای جهانگیری می‌تواند بگوید که من موضوع را از فرد دیگری شنیده‌ام یا طوری دیگر فهمیده‌ام. در هر صورت، وی باید اشتباه خود را به شکلی جبران کند.

مجتهد شبستری ادامه داد: از لحاظ مقررات، اینکه در این گونه موارد که مسئولان دولتی حرف خلاف واقعی را مطرح می‌کنند، آیا قوّه قضائیه باید ورود کند یا مرجع دیگری به آن رسیدگی کند، تشخیص آن با قوه قضائیه است.

عضو مجلس خبرگان تأکید کرد: در هر صورت، آقای جهانگیری اقدام خلافی را مرتکب شده و یکی از راه‌حل‌ها این است که ایشان بگویند اشتباه کرده‌اند. امّا اینکه چه برخوردی باید با وی صورت بگیرد را قانون مشخص می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 5 آبان 1398 ، کدخبر: 1004761 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
0
اگر قرار به عذرخواهی باشه خیلی های دیگه هستن که قبل از جهانگیری باید در صف عذرخواهی قرار بگیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین