پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن اشاره به قرارداد FATF و بحث هایی که در این زمینه وجود دارد گفت: مجلس حاضر مجلسی بسیار پویا و فعال است.
شعارسال: ما این قرادادها را رصد می کنیم و زمزمه هایی هست که آقای سیف باید به مجلس بیاید و در رابطه با این قرارداد و نحوه اجرا و اثرات آن به سوالات موجود پاسخ دهند.

دکتر محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با دیار شهریار با اشاره به قراردادهای جدید نفتی و مشکلات آن ها گفت: این قراردادها در چند مرحله در مجلس مورد بررسی قرار گرفته است و شخص وزیر نفت با حضور در مجلس به سوالات و ابهامات نمایندگان ملت در این حوزه پاسخ داده اند. برخی از دغدغه هایی که رهبری معظم انقلاب در این حوزه داشته اند رفع شده است ولی تعدادی از بندهای مد نظر رهبری هنوز تامین نشده است.

وی افزود: ما به صراحت اعلام می کنیم که تا زمان تامین تمام بندهای مد نظر رهبر انقلاب مجلس هیچ قرارداد استعماری و استثماری را که منافع کشور در آن لحاظ نشود امضا و تایید نخواهد کرد و دولت بایستی در رفع ایرادات موجود تلاش جدی کند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن اشاره به قرارداد FATF و بحث هایی که در این زمینه وجود دارد گفت: مجلس حاضر مجلسی بسیار پویا و فعال است. ما این قرادادها را رصد می کنیم و زمزمه هایی هست که آقای سیف باید به مجلس بیاید و در رابطه با این قرارداد و نحوه اجرا و اثرات آن به سوالات موجود پاسخ دهند.

وی ادامه داد: در صورت تایید اشکال هایی که در این قرارداد ها وجود دارد اجرای این قراردادها را متوقف خواهیم کرد.

وحدتی در پاسخ به این سوال که آیا در تغییرات پیش آمده در مدیریت اداره آموزش و پرورش بستان آباد نقش مستقیمی داشته یا خیر گفت: به طور طبیعی نماینده شهرستان در تغییرات مدیریتی شهرستان نقش دارد اما نقش ما در چهارچوب نقش نماینده شهرستان بوده است که نقش قانون گذاری و نظارت را دارد و این شایعه که نماینده کاملا یکجانبه و با فشار کسی را به مسند مدیریت برساند صحیح نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیار شهریار، تاریخ انتشار: شنبه 13 شهریور1395، کد خبر: 24630، www.diyareshahriar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین