پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۹۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
رییس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: دو ماه است که تلفن همراه وارد کشور نمی شود.
شعار سال: رییس اتحادیه فروشندگان موبایل با اشاره به ارتباط گرانی تلفن همراه با تعطیلی مدارس از واردنشدن این محصول به کشور در دو ماه اخیر خبر داد.

ارتباط قیمت موبایل با تعطیلی مدارس
ابراهیم درستی درباره دلایل گران شدن قیمت موبایل، گفت: در روز‌های کرونایی به دلیل تعطیلی مدارس و تقاضای دانش آموزان برای خرید موبایل قیمت موبایل بین پنج تا ۲۵ درصد گران شده است.
البته نوسان قیمت دلار نیز در بالا رفتن قیمت موبایل بی‌تاثیر نبوده است.

ماندن موبایل‌ها در انبار گمرکات
درستی با بیان این که در دو ماه اخیر هیچ موبایلی وارد کشور نشده است، تصریح کرد: برخی موبایل‌ها در انبار گمرکات است. توصیه ما به شرکت‌های واردکننده این است که در این شرایط از سود ۱۷ تا ۱۸ درصدی خود را کم کنند.

کمبودی در حوزه موبایل وجود ندارد
رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل در پایان درباره مهم‌ترین دلیل گرانی تلفن همراه، اظهار کرد: جنس به اندازه کافی در بازار وجود دارد. فعلا کمبودی در حوزه موبایل نیست. تقاضا برای خرید موبایل دانش آموزان در قیمت موبایل یک درصد تاثیر داشته، اما بیشترین علت نوسان قیمت موبایل تحت تاثیر افزایش قیمت دلار است.

جهش قیمت گوشی در کشور
در چند ماه اخیر قیمت گوشی موبایل در بازار کشور با جهش قابل توجهی روبرو شد. در بازار فعلی موبایل حتی گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده هم قیمت بالایی دارند.
در این شرایط بسیاری فروشنده‌ها از عرضه گوشی‌های خود به بازار خودداری کرده‌اند. بسیاری از انواع گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی ناموجود شده‌اند.
عوامل متعددی مانند بالا رفتن نرخ ارز، افزایش تقاضا، کمبود عرضه داخلی و چالش در بازار‌های جهانی موجب افزایش قیمت موبایل شده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۷۸۳۲۲، sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
فرصت طلبا از هر فرصتی برای افزایش قیمت کالاها استفاده می کنند.بجای اینکه در زمان تعطیلی مدارس امکان دسترسی همه اقشار دانش آموز به گوشی همراه فراهم بشه بجاش اینقدر گوشی گرون شده که خریدش جزو کالاهای لوکس به حساب میاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین