پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
یک مقام عراقی به وبگاه العربی الجدید گفت که «علی عبدالامیر علاوی» وزیر دارایی عراق قصد دارد در رووز‌های آتی در رأس هیأتی به تهران سفر کرده تا در خصوص پرونده‌های مشترک اقتصادی دو جانبه به رایزنی بپردازد.
شعارسال: یک مقام عراقی به وبگاه العربی الجدید گفت که «علی عبدالامیر علاوی» وزیر دارایی عراق قصد دارد در رووز‌های آتی در رأس هیأتی به تهران سفر کرده تا در خصوص پرونده‌های مشترک اقتصادی دو جانبه به رایزنی بپردازد.

او هفته گذشته در سفر به عربستان سعودی و کویت در خصوص خرید انرژی از این دو کشور و جذب سرمایه‌گذاران با مقامات کویت و ریاض به گفتگو پرداخت و پس از بازگشت به عراق با «ایرج مسجدی» سفیر ایران در بغداد در خصوص روابط اقتصادی با ایران به خصوص در حیطه انرژی و بازگشایی مرز‌های دو کشور دیدار کرد.

در این دیدار سفیر ایران به طور رسمی از علاوی برای سفر به تهران دعوت کرد و او نیز پذیرفت؛ اما هنوز زمان این سفر به طور دقیق مشخص نیست.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، کد خبر:۹۵۳۱۱۶، تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین