پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۷۹۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
بنا به نظر صندوق بین‌المللی پول، برخی از فقیرترین کشور‌ها و اقتصاد‌های نوظهور در آینده شاید به تجدید ساختار بدهی‌های خود نیاز پیدا کرده‌اند.
شعارسال: رییس صندوق بین‌المللی پول می‌گوید برخی از فقیرترین کشور‌ها و اقتصاد‌های نوظهور در آینده شاید به تجدید ساختار بدهی‌های خود نیاز پیدا کرده و ثابت نگه داشتن بدهی (عدم پرداخت سود) به تنهایی کفایت نمی‌کند.

«کریستالینا جورجیوا» گفت: برخی از بازار‌های نوظهوری که سیاست‌های بدهی پایدار و محتاطانه اتخاذ کرده‌اند، بهتر از سایرین بحران کرونا را پشت سر می‌گذارند، اما تعداد اندکی از کشور‌ها با بدهی‌های سنگین به احتمال زیاد در ادامه مسیر به کمک نیاز پیدا خواهند کرد.

جورجیوا در ادامه اضافه کرد: که صندوق بین المللی پول تا اینجای کار حدود ۲۶۰ میلیارد دلار از محل بودجه یک تریلیون دلاری تخصیص داده است به طوری که از ۱۰۳ کشوری از اوایل مارس برای استفاده از وام اضطراری درخواست داده‌اند، ۶۳ کشور از این وام بهره‌مند شده‌اند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران، تاریخ انتشار ۱۵ خرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۱۴۸۲۴، www.ibena.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین