پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
قنادی با تاکید بر رسیدگی ویژه به این پرونده، یادآورشد: از مردم استان می‌خواهیم تا زمان رسیدگی کامل به این پرونده خویشتندار بوده و منتظر اعلام رای دستگاه قضایی باشند.
شعارسال:مهدی قنادی با بیان اینکه تجمع دانشجویان و طلاب مقابل دادسرای کرمانشاه به منظور محکومیت حادثه تحریب محل سکونت مرحومه آسیه پناهی انجام گرفت، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان پیگیری این پرونده را بصورت جدی مورد توجه قرار داده است.
 
وی تاکید کرد: به تجمع کنندگان و مردم استان اطمینان خاطر می‌دهیم که دستگاه قضایی استان اجازه ضایع شدن حق کسی را در این پرونده نمی‌دهد و محاکمه عوامل اصلی این حادثه را به شکل ویژه ای در دستور کار قرار داده‌ایم.
 
مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان تصریح کرد: متاسفانه در حادثه مذکور حفظ موازین شرعی و کرامت انسانی از سوی ماموران اجرائیات رعایت نشده بود.
 
وی بااشاره به بازداشت دو نفر از مدیران شهرداری کرمانشاه در رابطه با این حادثه، اضافه کرد: پرونده قضایی این دو نفر در حال رسیدگی است و برای یکی از آنها عنوان اتهامی "تسبیب در قتل شبه عمد مرحومه آسیه پناهی ناشی از تقصیر و مباشرت در نگهداری یک عدد اسپری فلفل غیرمجاز" و دیگری اتهام "معاونت در قتل شبه عمد" در نظر گرفته شده است.
 
قنادی در پایان با تاکید بر رسیدگی ویژه به این پرونده، یادآورشد: از مردم استان می‌خواهیم تا زمان رسیدگی کامل به این پرونده خویشتندار بوده و منتظر اعلام رای دستگاه قضایی باشند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری ایسنا   ،تاریخ انتشار:  16 خرداد 1399،کدخبر:  99031609168، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
هرذچه سريع تر بايد اين مسئولين شناسايي بشن و جرم اون ها معلوم و مجازاتي درخور بهشون داده بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین