پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، بزرگترین نخلستان غرب کشور در کرمانشاه احداث خواهد شد.
شعار سال: هدایت حاتمی با اشاره به پیگیری‌هایی که برای جذب سرمایه‌گذار در فاز دوم سامانه گرمسیری انجام شد ، گفت: عمده تمرکز فاز اول سامانه گرمسیری را بر حضور خود مردم قرار دادیم و در فاز دوم به دنبال جذب سرمایه‌گذاران در حوزه کشاورزی هستیم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده قرار است در فاز دوم سامانه گرمسیری، سرمایه‌گذار خارجی در زمینی به وسعت سه هزار هکتار بزرگترین نخلستان غرب کشور را در کرمانشاه ایجاد کند که وسعت این نخلستان در فاز بعدی تا پنج هزار هکتار نیز قابل افزایش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای احداث این نخلستان را نیز ۱۰۰ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این نخلستان در اراضی بین قصرشیرین و گیلانغرب احداث خواهد شد.

حاتمی با بیان اینکه قرار است در این نخلستان خرمای "مَجول" کاشت شود، یادآور شد: این محصول هم در داخل و هم در بعد صادراتی بازار فروش قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون کار‌های طراحی احداث این نخلستان در حال نهایی شدن است، تاکید کرد: سرمایه‌گذار قصد دارد بخشی از اراضی خود را نیز در اختیار عشایر منطقه قرار دهد تا در آن به فعالیت کشاورزی از جمله تولید علوفه بپردازند.

حاتمی معتقد است، راه‌اندازی این نخلستان تاثیر بسزایی در رونق کشاورزی این منطقه و کمک به معیشت مردم دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1399، کد خبر: 99031911441، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
كرمانشاه واقعا ميتونست حكم عروس ايران رو در همه چيز داشته باشه اما امان از بي توجهي ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین