پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
عضو شورای عالی سیاست‌گذاری گفت: محمدرضا عارف، ۳ پروژه موفقت آمیز انتخاباتی را در سال‌های ۹۲ و ۹۴ و ۹۶ به نمایندگی از ظرفیت‌های اصلی و حقوقی اصلاحات مدیریت و راهبری کرده است.
شعار سال: سید حسن رسولی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری در پیرامون عدم برگزاری جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: اعضا هیئت‌رئیسه باید پاسخگو باشند که چرا در ماه‌های اخیر جلسات برگزار نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از موسوی لاری دارم، استعفا وی بیشتر جنبه مسائل شخصی دارد تا دلایل سیاسی. اختلافات نظر در جریان‌های سیاسی پویا طبیعی است و بعید میدانم این تفاوت‌ها بر عملکرد اصلاحات، آسیب‌زا باشد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سؤال که آیا هجمه‌های موجود توسط برخی جریان‌های اصلاح‌طلب علیه محمدرضا عارف «رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان» منطقی است؟ بیان کرد: محمدرضا عارف، ۳ پروژه موفقت آمیز انتخاباتی را در سال‌های ۹۲ و ۹۴ و ۹۶ به نمایندگی از ظرفیت‌های اصلی و حقوقی اصلاحات مدیریت و راهبری کرده است و در پروژه چهارم که انتخابات سال گذشته بود، فضای انتخاباتی به صورتی رقم خورد که جریان اصلاحات نتوانست موفقیتی به دست آورد. همواره موضوع ریاست برای عارف مطرح نبوده است برخی‌ها نسبت به خود عارف، حساسیت‌های بیشتری نسبت به این عنوان دارند.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری درباره تصمیمات شورای عالی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: اکثریت اعضا، دبیران کل و کاندیدای اصلی آنان رد صلاحیت شده بودند و طبعاً نمی‌توانستند یک لیست واحد سراسری مثل ادوار گذشته ارائه بدهند. گروه دیگر هم بین ۱ تا چند نفر برایشان داوطلب مانده بود که بیانیه رسمی شورای عالی سیاست‌گذاری دربردارنده حقوق هر دو بخش از اعضا بود.

رسولی در پاسخ به اظهارات برخی از چهر‌ه‌های وابسته به حزب کارگزاران سازندگی، تصریح کرد: سید محمد خاتمی یک چهره کاریزماتیک است و یک شأن و جایگاه بی‌بدیلی دارد؛ بعید می‌دانم که به این زودی‌ها اصلاح‌طلب‌ها بی‌نیاز از ظرفیت‌های خاتمی باشند.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات و برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 17 خرداد 1399، کد خبر: 852502،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین